Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 1425 ggr
SannKärlek
1

Healingbehandling från nybörjare... =)

Jag är en ung tjej som har gått en kurs i healing. Jag har börjat ge behandlingar  till vänner och familj med positiva gensvar och jag känner att detta verkligen är något jag vill hålla på med. Jag kommer framöver att fortsätta gå healingkurser för att bli certifierad healer. Nu vill jag börja ge healing till andra utöver familj och vänner, men känner en viss osäkerhet då jag är ung och väldigt ny inom området. Jag vet inte riktigt hur jag ska nå ut till människor med det. Jag undrar om det är någon som har tips och ideer på hur man kommer igång, och hur ni tror att gensvaret av andra gentemot mig blir då jag är ung och nybörjare. Jag vet att jag har mycket att ge andra och jag vill så gärna göra det. Glad

Kärlek <3

Andina
0

Hej SannKärlek, och Välkommen!

Och vad roligt att du känner att du vill satsa på Healing.

Jag har nog inga direkta bra tips mer än det du faktiskt gör just nu, jag tror att det är just det bästa, att öva på familj, vänner och bekanta. På det sättet sprider du på ditt namn. Och den bästa 'reklamen' du kan få är just "munturen"!

När du fortsätter att gå kurser och workshops kommer du att träffa fler människor och nätverket utökas. Kanske har du kontakt med tidigare kursmedlemmar redan nu - i så fall är ett tips att ni samlas för en healingdag eller liknande och behandlar 'varandras vänner och bekanta'.

Det är en bra metod att nå ut - att hålla healingdagar och erbjuda behandlingar. Dels för att utöka nätverket men också för träning. Med träning utvecklas vi och känner oss tryggare i det vi gör - vilket oftast ger bättre resultat och sprider på ditt "rykte".

Kanske kan ni träffas några st 1-2 gånger i månaden för att träna på varandra också, en healingcirkel.

Jag tror att hur människor upplever din healing är viktigare än din ålder!

Lycka till! Och skriv gärna här igen för att berätta hur du går vidare - det inspirerar alltid andra också!

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Välkommen till oss Sannkärlek!

Vad roligt att du börjat ge healing.Du har fått många bra tips här av Andina!

Åldern har ingen betydelse vad det gäller healing och vad kul att det går så bra för dig Kyss

Lycka till i fortsättningen! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

SannKärlek
0

Tack!! Och tack för jättefina svar =)

Jag har förstått att det är genom "munturen" som det sprids som bäst… Jag tror jag helt enkelt behöver vara med öppen med vad jag gör inför andra. Just nu är det bara de närmaste som jag ger healing till, vilket är jättefint det med, men jag känner att jag vill nå ut till flera. Det känns bara inte som att alla accepterar det.. jag vet flera som inte gör det. Men det spelar egentligen ingen roll vad andra tycker och tänker…

Men jag märker hur universum testar mig just nu genom möten med människor ( vänner/bekanta som jag inte har någon kontakt med längre, men som helt plötsligt bara dyker upp en efter en…) där jag mer och mer lär mig att stå upp för den jag är och det jag gör… hur konstigt det än må låta i somliga öron.

Jag har faktiskt inte någon kontakt med dem jag gick healingkursen med. Har egentligen inte ens tänkt tanken… Men det där med healingcirkel låter som en jättefin ide. Jag får helt enkelt ta och se om det finns något intresse där. =) …

Finns det annars någon healingcirkel i Göteborgsområdet i dagsläget, eller någon annanstans i Sverige då jag kommer resa runt mycket i sommar, som har intresse av en ny besökare? =)

Kärlek <3