Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 1425 ggr
SannKärlek
1

Healingbehandling från nybörjare... =)

Jag är en ung tjej som har gått en kurs i healing. Jag har börjat ge behandlingar  till vänner och familj med positiva gensvar och jag känner att detta verkligen är något jag vill hålla på med. Jag kommer framöver att fortsätta gå healingkurser för att bli certifierad healer. Nu vill jag börja ge healing till andra utöver familj och vänner, men känner en viss osäkerhet då jag är ung och väldigt ny inom området. Jag vet inte riktigt hur jag ska nå ut till människor med det. Jag undrar om det är någon som har tips och ideer på hur man kommer igång, och hur ni tror att gensvaret av andra gentemot mig blir då jag är ung och nybörjare. Jag vet att jag har mycket att ge andra och jag vill så gärna göra det. Glad

Kärlek <3

Andina
0

Hej SannKärlek, och Välkommen!

Och vad roligt att du känner att du vill satsa på Healing.

Jag har nog inga direkta bra tips mer än det du faktiskt gör just nu, jag tror att det är just det bästa, att öva på familj, vänner och bekanta. På det sättet sprider du på ditt namn. Och den bästa 'reklamen' du kan få är just "munturen"!

När du fortsätter att gå kurser och workshops kommer du att träffa fler människor och nätverket utökas. Kanske har du kontakt med tidigare kursmedlemmar redan nu - i så fall är ett tips att ni samlas för en healingdag eller liknande och behandlar 'varandras vänner och bekanta'.

Det är en bra metod att nå ut - att hålla healingdagar och erbjuda behandlingar. Dels för att utöka nätverket men också för träning. Med träning utvecklas vi och känner oss tryggare i det vi gör - vilket oftast ger bättre resultat och sprider på ditt "rykte".

Kanske kan ni träffas några st 1-2 gånger i månaden för att träna på varandra också, en healingcirkel.

Jag tror att hur människor upplever din healing är viktigare än din ålder!