dagens citat 18 maj (Onsdag)
Alla frågor om hur din önskan ska förverkligas är universums domäner. universum vet alltid den kortaste, snabbaste och mest harmoniska vägen mellan dig och din dröm. (MIKE DOOLEY)
sidan 95 om ni vill läsa mer om det.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja nog får vi hjälp av universum alltid. 
Tobbe jag måste säga att jag inte känner till Mike Dooley
Berätta gärna vilken bok du pratar om.
" Var nära naturen - var när dig själv "
hittade det i en bok som heter(The secret) // HEMLIGHETEN/// fast det är en annan person som kan inte se vad utgivaren till boken heter , men det finns massa olkika som antagligen tolkat citaten för det finns so många olika namn före varge sån här text .. ska jag skriva vart jag hittade boken
Åh den boken har jag läst för några år sedan. 
#3 Nu skäms jag riktigt, har läst på sidan nu, kanske dags att läsa om boken.Fast jag har inte lagt allas namn på minnet.
Hon som skrivit boken heter Rhonda Byrne.
XD har ej läst den än , läser DANTE nu. har massor av böcker att läsa. men hur var boken att läsa , ska nog ta och läsa två böcker samtidigt eller så tar man en åt gången , så har man mer läs tid framför sig.
#6 Det är nog bäst att läsa en bok åt gången ;-)
Vad skall jag säga om boken? Så där det var ju mycket man redan kände till, det var ju ett tag sen jag läste boken nu.
Tack Tobbe, för fina ord. Och visst är det så - omvägar är det vi människor som tar.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Fint citat Tobbe, tack för det.