Godmorgon 17 maj
God morgon kära vänner. Nu är jag tebaks i härliga Sveriget, efter några kul och intensiva dagar i det Stora Berlin. Härligt väder med lagon värme att promenera i. Mycket god mat. Wienerznitzel lika stora som tallriken.
Här kommer en bild på berlnmuren, som numer är bara ett monument. Tur är det.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla!Det har regnat i natt och ser ut som det kan bli mer,kanske lättar det under dagen.
Härligt att du är tillbaka igen Majlar och att du haft det trivsamt i Berlin. Välkommen tilbaka!
Önskar er alla en givande dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Goder morgon alla goa 
Vilken sommrig bild ludde :-)
Berlinmuren slipper inte heller klotter syns det.-)
Ha en go och skön Tisdag 

God morgon!
Du verkar ha haft en bra resa Majlar, är maken oxå nöjd?
Här är det grått och småskvättigt ute så det lockar inte till uteaktiviteter. Fullt upp på jobbet, då går tiden fort! Ikväll är det vägning hos Herbalife, healingsession till Moder Jord då det är fullmåne och lite pusslande med flickorna!
.
Gullenilla, kommer du in och läser så hoppas jag du har det super och jag saknar dina inlägg!
Ha det riktigt gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'Morron allesammans!
Vilken härlig trådstart - man blir glad av att bara läsa din glädje i orden, Ludde1!
Tack för vacker bild också!
Välkommen tebax till Svea Rike, Majlar. Glad att resan blev lyckad för er!
Det är skönt när murar rivs - bokstavliga som bildliga…!
Aha, ja, just'e, de'e' ju fullmånedags igen. Härligt med meditation och healing till fullmåne, Elpida. Jag ska nog satsa på en healingstund (till katten och Moder Jord) ikväll också.
Här tävlar molnen och solen om utrymmet i skyn - jag håller på solen! Och hoppas att regnmolnen inte hittar hit idag igen. Såg förresten ett oerhört vackert moln igår, både nästan helsvart och helvitt. Synd att jag inte kunde fota, jag körde bil på motorvägen.
Jag önskar er er härlig 17 maj!
I vårt grannland Norge är det väl festdag idag.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla glada!
Jag vaknade i morse av att regnet slog mot rutorna… faktiskt är det riktigt härligt att ligga och lyssna på… Men inte fick jag lyssna länge inte. Det var bara att gå upp och göra sig i ordning för dagen!
Hoppas ni alla får en fin dag oavsett vädret utanför fönstren…
Kram på er!

# 4 det är inte vilken fullmåne som helkt - det är Wesak. ( läs inne på AU om du är nyfiken
)
Lynxx - jag tycker du ska låta dina bilder visas direkt i inlägget (stort) också! För du tar jämt så väldigt fina bilder! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#9 - jag kan inte eftersom jag inte är betalande medlem :-/
/L
Aha - är det ok för dig om vi medisar/värd gör det åt dig?
Jepp - no problem! 
/L
#12 - Done! :)

God middag!
Här har nyss spöregnat och för övrigt småskvätt hela dagen utom i morse.
Härligt att Berlinbesöket blev lyckat majlar.
#8 En sån underbar bild på pippin Lynxx
Ha en fin fortsättning på dagen allihopa!
#13 & #14 - Thanx! :-)
/L