Healing iFokus

Healing

Läst 1094 ggr
Toyan
0

God morgon 14 maj

Jobblördag idag, solen kikar fram då och då och det är 10 grader.

Trött och seg är jag men nu ska jag ta en mugg kaffe till och så ut i friska luften så blir jag pigg som en mört.

Är dom pigga tro, mörtarnaObestämdSkrattande

Ha en fin lördag alla healingvännerKyss

Indiania
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon Toyan och ni andra som kommer!

Ha det bra på jobbet Toyan jag vet inte om mörtarna är pigga?SkrattandeDet jag vet är att jag själv är seg på morgonen.

Solen är framme och kaffe skall drickas….senare på dagen blir det en tur till Karlstad, skall vara smakråd åt dottern som skall sätta blommor i sina balkonglådor.

Önskar er alla en härlig lördag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Doris
0

God morgon

Idag blir det att vara inomhus Det regnar och 7 grader varmt Det känns inte som att man vill gå ut precis. Man får hitta på något roligt inne idag då.

Jag får önska alla en bra dag

Allting är möjligt

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Startade dagen med lite yoga och nu är det dags för kaffe! Lite sol, lite moln och ca 14 grader ute!

Önskar er en skön lördag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[walkinbeauti]
0

God morgon Glad

Här ler solen med sin frånvaro,regn i luften grått och dant så det får bli en skön stugsittardag man behöver dom emellanåt också !

Ha en härlig Lördag !

ludde1
0

GodmorgonGlad

Här är det mulet, ingen sol som vill titta ut.

Ha en skön lördag alla Glad

Andina
0

God Förmiddag Toyan! Och God Förmiddag allihop!

Det är en bra fråga, Toyan, hur pigga är mörtarna egentligen? Ha en godisdag på jobbet.

Vilken söt Mumla, Indiania! På söta blå blomsterstänglar. Vad mysigt att din dotter vill ha hjälp av ditt estetiska sinne! Vilken komplimang!

Dolla, jag tror säkert du hittar på nå't kuligt för inomhusdagen. Varför inte göra något speciellt för dig själv, som du trivs med, som du mår bra av, som är en present till dig själv?

En härlig bild, Elpida! Jag älskar träd och stammar - vet inte riktigt vad det är, men de berör mig så djupt. Det låter som att du är pigg som en mört på morgnarna i alla fall! ;)

Walkinbeauti, se till att du sítter skönt på din stugsittardag! Visst behövs de slags dagarna!

Här lyser solen mellan molngluggarna och så ska det vara hela da'n enligt VäderGudarna. 16-17 grader ska temperaturen nå upp till har de lovat. Helt perfekt för mig.

Själv befinner jag mig lite i något av en "chock" just nu. Efter att ha sett min katt (som är sjuk), bli sämre och nästan tyna bort, var det som att trycka på en knapp inatt - Han är nästan som vanligt igen! 
Ser t o m lika stark och stor ut som han alltid gjort. Plötsligt! Jag njuter av denna 'chock' - och hoppas att den håller i sig länge! Skrattande

Jag önskar er allihop en riktigt härlig dag oavsett ni befinner er inom- eller utomhus!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0

Ludde1 - Jag hoppas att du hittar solen i ditt sinne i alla fall! Skrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing