Godmorgon 9:e Maj
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon alla goa.Ja idag har vi solen med oss.Uch vilket jobb Lynxx hoppas ni orkar med,sänder er ljus och energi på er väg 
Ha en görfin dag 
Godmorgon Gunilla, Lynxx, walkinbeauti och alla andra.
#0 Jag har också soligt och fint Gunilla. Kanske inte så konstigt eftersom vi bara har nån mil emellan oss
jag undrar om det inte bor småfolk i ditt träd?!
#1 Hua vad jobbigt Lynxx. Jag skickar energier till dig också.
#2 Ja, du har också sol och vi har 50 mil mellan varandra.
Jag tror att haöla landet har finväder idag.
Ha det gott alla!
Godmorgon allesammans
Vilket fantastiskt väder!, morgonpromenden var härlig det blir ännu en skön dag.
ha det gött och njut av solskenet
God morgon alla.
Tänker på dig idag Lynxx.
Här är det mulet och lugnt och stilla. Det går en vit och vacker fiskmås ute på gräsmattan och han är så ståtlig där han struttar fram, letar antagligen efter nåt gott att äta.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon på er alla!
#0 Tänker på dig i dag Lynxx 
Här är också lite mulet i dag. i går när vi gick spåret såg vi många fjärilar,bl a Aurorafjärilen som var vit med orange vingspetsar, den var så fin. Sedan var den en till fjäril jag inte sett tidigare en turkusgrön liten fjärril ( i storlek som en blåvinge ) är det någon som vet vad den heter?Hittade den inte på internet.
Ha en härlig måndag alla goa här inne! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er alla, solen skiner och jag väntar på värmen, det har varit väldigt kallt här i några dagar. Rabatterna börjar fyllas så sakterliga och gräset behövs klippas.Jag behöver komma ut och fylla på depåerna. Det är dåligt med energi just nu.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Go'Morron Ludde1! Och Go'Morron alla andra Solstrålar!
Vilka härliga bilder - jag njuuuuter!
Skickar lite pepp till dig Lynxx, så'nt 'göra' är jobbigt. Håller tummarna för att det går smidigare än du befarar! :*
Ja, ut och andas in lite energi, Cristine, och ladda depåerna! Men ta det försiktigt, så att du inte slösar iväg med energin på en gång.
Jodå, solen har hittat hit också - och den ska väl värma på lite grann under dagen också.
På eftermiddan ska jag till veterinären med "Puman" - för undersökning. Känns olustigt också. Få se om han har smitit iväg in i skogen till dess - det skulle inte förvåna mig…
Jag önskar er alla en härlig och solig dag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God förmiddag!
Jösses vad jag har samlat energi i helgen, det har varit helt fantastiskt och vi har bestämt att göra om det redan i september igen!
Ikväll är det Zumba som vanligt och sedan lite mys med minstan!
Lynxx - stor kram till dig!
Andina - lycka till med Puman!
Kram kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God middag!
Soligt och vackert idag med, såg i morse att häggen bakom huset blommar för fullt nu
1# Sänder dig goda tankar Lynxx.
Hoppas allt gått/ går bra hos veterinären Andina.
Önskr er alla en härlig fortsättning på dagen
Tack, söta _Toyan och Elpida! 
_Tyvärr, gick det som förväntat, inte bra. Detta är nog sista sommaren för honom i detta liv. Jag kan bara hoppas att han mår som han gör nu, åtminstone hela sommaren - för då kan han få en mysig och harmonisk sommar! Åtminstone ska jag göra allt jag kan för att ge honom det!!!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tackar ödmjukast för stödet. 
/L