God morgon 7:e Maj
god morgon . idag lyser solen , och värmen är redan här skulle tro att det är cr 12 c redan nu på morgonen XD så gött det kommer bli underdagen då ha en underbar dag.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Eftersom kroppen inte ville ligga längre var det bara att stiga upp. Sitter här med lite färg i ögonbrynen och ska snart få massage av maken. Om några timmar åker jag på mitt lilla yoga-/meditationsretreat så jag önskar er en härlig lördag!
Bilden är från förra veckan när vi var på picnic 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon.
Härlig dag med sol.
Godisskålen såg väldig god ut Gunilla.
Ha en skön helg alla.
Go'Morron alla soldyrkare!
Härliga bilder i tråden igen! Bilder gör mig glad! :) Och godis e gott! :)
Ja, jag hoppas att värmen tar över lite nu igen, jag tycker att vi har haft vår beskärda del av kyla och nordanvindar!
Majlar - Bokrea har jag hört talas om, men Solrea? Dit måste jag fara - jag vill bunkra upp med lite solar i förrådet så att jag har till vintern!
Elpida - Vilken dag du har framför dig. Massage av maken (vilken make!) och sedan härligt retreat! Låter som en perfekt dag/helg!

Önskar er alla en härlig lördag - med mycket sol, både ute och i sinne!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon!
Härligt solsken och 10 plus, ska ut på stan med äldste sonen och familjen, blir trevligt
Ha en fin helg alla!
God eftermiddag
Idag har det varit en fin dag. Sol och den värmer bra. 11 grader i skuggan. Har städat lite på gården. Fina bilder i tråden.
Ha en bra fortsättning på lördagen
kram
Allting är möjligt
Godkväll
En härlig dag har det varit!, förbereder för lite grillning nu.
Tänk vad tiden går idag för 23 år sedan fick jag en liten prins i mina armar,och nu är han en vuxen man.
#10 Grattis till både "lillprinsen" och dig!