God morgon 6:e Maj
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er!
Fredag (igen) Det känns bara bra det. har haft mycket på jobbet den här veckan och kulmen är som vanligt idag (Fredag)
Dimman ligger tät utanför fönstret så vad det blir för väder i dag har man inte en aning om, men enligt väderlektjänsten ska det bli soligt.
Ha en bra dag. Var rädda om varandra och le mot minst en person
Här i Kramfors är det mulet
Godmorgon.
När jag drog upp rullgardinen så fick jag se att solen hade tittat fram, man blir så pigg o glad.
Fin bild Gunilla F.
Ha en fin dag allesammans.
#1 Hej Per. Long time, no see
Är du i Kramfors?! Fick för mig att du höll till i Ö-vikstrakten?! Men K-fors går väl också an
#2 Tack. Jaa, visst är den fin!
#3 Jo jag bodde i Bredbyn i sju år, och augusti i fjol flyttade vi till Lunde,Nänsjö utanför Kramfors.
#4 Aha, där ser man.
Hälsa Mona så mycket 
Oki doki, nu har jag hälsat 
God morgon och kan bara hålla med vilken fin bild Gunilla 
Hoppas ni alla får en skön Fredag med eller utan solsken 
God morgon. Mycket fin bild. Här skiner solen men det är ingen värme precis :) Önskar alla en fin dag
http://enovalkommengast.wordpress.com/
Go'Förmiddag allihop!
En vacker blombild! Tack, Gunilla!
Solen skiner och kvicksilvret ska stiga över 10-strecket har Vädergudarna lovat.
Grannarna designar om terrängen så kl 07.00 (oförskämt tidigt när vi morgontrötta vill gotta oss i drömmarna ett tag till) börjar de spränga och borra i berget, sedan en vecka tillbaka ca. Så fågelsången på morgnarna är ett minne blott…
Få se om jag ska iväg och möta någon alls idag, annars får jag bjuda djuren här hemma på leenden idag! 
Ha en jätteskön dag idag, allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God förmiddag allesammans
Även här störs friden av grannar som har grävare på tomten det dräneras och byggs nya murar sågar dånar och det bultar när de dunkar med stenen till muren dieselångan ligger tät! Härligt med fredag över helgen arbetar de ju inte (känner mig nästan buller skadad).
Dags för shopping!
ha det gött!
God förmiddag alla
Här är det grått och lite blåsigt, men faktistkt rättså skönt efter promenaden. Kinderna är fortfarande lite kyliga.
#9 Det är leendet som räknas. Kram
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God förmiddag!
Vacker blomma Gunilla
Här blåser det och solen tittar fram, hoppas det håller i sig.
Ha en riktigt fin dag allihopa

Stämmer in i blomkören Gunilla - den bilden snor jag!
Din var också jättesöt Soulwings!
God dag!
Här har dimman ersatts av solen, inte så himla varmt men jag hoppas det plussar på till imorgon! Idag står massage och födelsedagsshopping på listan, därför smiter jag lite tidigare från jobbet. Ikväll ska jag köra Zumba för en grupp invandrarkvinnor som jag träffat en gång innan, så himla härliga!
Hoppas er fredag är helt fantastisk, och Andina - säg hej till skogen åt mig!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Här på "Uppre Dal" som det kallas, fast om man skall vara nogräknad så är det faktiskt nedre Dal(sland). Så har det vart kallt och mulet idag, men nu börjar solen bryta igenom.
Idag åker vi till husvagnen och håller vädret isig så sätter vi upp förtältet med. Ska bli gott att få upp!
På måndag börjar jag jobba igen. Ska bli så gott! Har två veckors sjuksskrivning kvar, men varför gå här hemma och dra när det inte behövs? Får testa och hoppas att det funkar med mattider och så…
Ha det bäst alla!
Kram
god dag #16 är det Usa , Arizona ?
var länge sedan jag var där
Goddagens alla!
Har varit hos ögonläkaren i Karlstad i dag, fick vänta 1,5 timme hon hade jour i dag.
Nu står jag på kölista för starroperation på vänster öga, det har snabbt försämras så jag är tacksam för det blir operation. Höger öga har jag redan opererat med enormt bra resultat.
Så fina bilder ni bjuder på i dag 
#15 Undrar just var i Dalsland du bor, har mina rötter där.
Önskar er alla en mysig fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God eftermiddag/kväll
Idag har jag pysslat hemma bakat och haft främmande. Just nu är jag barnvakt till min granne/vän
Ska äta tacos snart
Ha en bra fredagkväll
kram
Allting är möjligt

Vad skönt, Indiania, att de tar tag i andra ögat nu också! Och självklart ska det gå minst lika bra som operationen i det "första" ögat! Lyckospark!
Vad spännande med NDU-föreläsning, Rore! Berätta gärna här sedan? *nickenyfiken* Jag har varit på en för många herrans år sedan, med Göran Grip, när han nyligen kommit ut med sin bok (som jag inte längre minns vad den heter men har i bokhyllan). Föredraget var bra och boken var kul att läsa.
Härlig bild, Elpida! Så Vackert och Krusigt!
Ha en god Fredagkväll allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
# 16 Mysig bild ser ut som Navajo känns så hemma underbara Indianland 
(Viskar: Ni har väl sett att det i Lynxxs bild #16 finns nå't litet 'lurigt'…?
)
Mmmm, Nu såg jag det med det samma,,, Häftigt!!