Healingen till allt vatten
Ikväll är det healing till allt vatten. Perla startade en tråd på Övernaturligt om en kraftfullare healing tillsammans. Naturligtvis så vill vi här på healing.ifokus ochså delta, så alla ni som är intresserade av att delta på healingen ikväll Kl: 23.00 är välkomna !
Jag lyfter fram tråden som skapades tidigare om healingen. Så ni kan läsa i den också.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Har precis avslutat min healing, kunde inte låta bli att dessutom skicka till mitt lilla barnbarn som har en envis magsjuka.. han är bara ett år och jag ville skänka en tanke till honom óckså, "såg" även alla haven inom mig..

Det var en kraftfull healing igår, och den fortsatte för mig in i drömmarna. men jag kommer inte ihåg vad jag drömde…men jag vet att det var vatten.
Healiningen jag skickade gick över vattendrag och sjöar samt in i vattenkranarena och till alla behövande på jorden. Jag skickade speciellt till de länder där det är ont om vatten,,och försökte även visualisera en friskt och ren källa, för alla som behöver.
Hur upplevde ni healiningen ?
Carpe Diem
Maria Johnsson

Får jag bara fråga, hur lång tid ung pågår healingen för er? Lite osäker i såna här sammanhang hur länge man ska sitta? Jag har aldrig "grupphealat" förut.

Jag förstår att du kan känna dig lite osäker, men det behöver du inte göra. Man sitter så länge som det känns bra och upplever att healingen är igång. Om man deltar i 15 min eller 45 minuter spelar inte så stor roll, det viktigaste är trots allt att man deltar och tänker positiva tankar och skickar renande tankar om vårt vatten på moder jord.
Vi ska inte heller glömma att alla har vi olika upplevelser under healingen, och det finns inget sätt som är mer rätt än det andra.
Tillsammans gör vi en positiv handling för Moder Jords vatten.
Tack för att du deltog LeWe, hoppas du har möjlighet att även deltaga vid nästa tillfälle som är den 22 April Kl: 23.00
Ljus och glädje !
Carpe Diem
Maria Johnsson