Amega Wand Healingstav
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#0 Vad är det för något?
Tyvärr tror jag inte alls på denna stav
bara ännu ett nytt sätt att tjäna pengar på folks olycka.En stav som ska kunna göra billigt vin bättre njae knappast eller bota alla dess konstiga krämpor.Göra maten godare om du för staven medsols runt talriken.
Den ska visst ha legat i någon sorts kammare som gör att den är outömlig på energi och aldrig behöver kraftladdas igen eller bytas ut.Så tyvärr jag ratar hela konceptet och bara tanken på allt helande den kan utföra skulle all världens sjukdomar vara ett minne blott om den nu fungerade 
Så mycket tok dom hittar på man kan bara skratta åt eländet 
kram 
Om den kan göra allt som utlovas - då har vi väl Världens åttonde underverk här.
Den fungerar väl lika bra och på samma vis som andra "verktyg"/ "hjälpmedel" som vi människor använder oss av - stenar, Kristaller (om den nu utstrålar lika mycket energi), fjädrar, pendlar o s v.
Så jag stannar kvar på den skeptiska sidan, tyvärr, tills alla levande varelser och jorden helats av denna stav. Håller den vad som utlovats, så bör ju det gå ganska snabbt med det snabbt växande intresse för staven som pågår just nu! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Själs tror jag inte ett dugg på den! Men isf om då skullke den kunna bota precis vad som helst! *fräckt tycker jag att lura folk på en massa med pengar! OM den inte funkar vill säga.
Knepig dag i dag - många händelser som går i varandra för mig.
Bla. att den som jag går hos & får The reconnection av i dag & i morgon - säljer just dessa saker.
Så när jag frågade om ett glas vatten - tog hon fram denna pekare & roterade den ca 40 sek. över det fyllda vattenglaset.
Hon påstår iaf att den funkar - hon har demonsterat den på mässor - där besökarna har fått prova gratis att bli behandlade med denna stav - med gott resultat enligt henne.
Det finns även medaljonger att bära på sig - som ger samma effekt.
Hon påstår att när hon dricker vatten som behandlats med staven - så tar kroppen/cellerna upp vattnet mycket bättre än obehandlat vatten.
Det märker hon på att hon inte behöver gå på toa lika snabbt när hon drukit behandlat vatten, eftersom allt vattnet går ut i cellerna i & inte att en del passerar direkt till njurarna.
Hennes son anv. en medaljong & har fått bättre koncentration & klarar skolarbetet bättre.
Sant/inte sant?
Men att direkt avfärda ngt. utan att man inte ens provat själv är ju ganska trångsynt.
Jag provar själv innan jag uttalar mig om saker funkar eller inte & det har givit mig många nya aha-upplevelser & insikter.
T.ex. healing funkar väldigt bra för mig. Jag antar att de som sysslar med healing & vet att det funkar - får samma reaktioner betr. om det funkar elr bara e båg? Varav alla som dissar, e de som inte provat på det själva? De bara säger: Sånt där tror jag inte på!
---
Spådamen som jag var till i fredags gav flera utsagor som jag kunde konfirmera var sanna. Resten återstår att se om de slår in de kommande månaderna.
---
Nu är det ju tack o lov frivilligt att tycka vad man vill & det är ju de som inte är öppna & vill ta till sig - som gör förlusten. Vi andra är nyfikna & kollar upp saker & ting innan vi bestämmer oss. 
/L
I Sverige ska vi åtminstone ha yttrandefrihet eller hur?
Jag tror på healing och andra ting fullt och fast! Men en trollstav som är laddat med någonting (och är den verkligen laddad).
Finns ju ganska mycket nu som är laddat med de där 12 sk kristallerna.
Om det nu vore så att den fungerade då tror jag att varje läkare och veterinär skulle ha den.
Neb det är bara ett enkelt uttalande från mig.
Oftast så har de ju fått betalt och ganska mycket de sk försökspersonerna som provar dy medel och saker för att säga att de är FUNGERANDE!
Nä jag tror iaf inte på staven förens det finns ett riktigt bevis för att den funkar.
På mig själv kanske eller på någon i min närhet!
Då kan jag börja att tro!
Själv lämnar jag alltid en dörr öppen - ifall det ändå är sant - och kan förhålla mig skeptisk. Visar det sig att min skepticism är åt pipan, så är jag bara glad att ändra mig, särskilt om det är något positivt.
Däremot har jag den inställningen att diverse verktyg vid t ex healing egentligen inte behövs, men kan kännas rätt och bra att använda av många olika skäl (för alla parter). Och känns de bra att använda - då fyller de sin funktion!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Vissa verktyg funkar bra på mig - typ kristallhealing.
Jag kände t.ex. hur det pirrade när kristallen låg på min panna.
/L
# 8 Känner samma som dig med kristallerna att dom ger en viss energi 
# 7 Samma här har jag fel är jag bara glad att kunna ändra mig.

Knäppig som jag är tänker jag agera försökskanin och inskaffa denna mirakelstav förutsatt det är öppet köp om den nu inte fungerar.Vet jag är lite småtokig men också nyfiken så det förslår och fungerar den är jag den första att ändra min attityd 
#9 - så tänkte jag också… prova!… men ekonomin sa ifrån… Så lika "knäppig"… 
Så jag får väl vackert avvakta tills jag får höra din recension!
ska berätta för er om den fungerar och vem vet man kanske blir överaskad 
Fast vet inte vart jag kan få tag på den i Sverige,någon som vet kanske ?
# 12 Tack andina var där inne nyss och läste men fy vad oseriöst det känns,går nog på intutionen och avstår men hoppas komma i kontakt med någon som använder den vid healing.
Det bara tog emot när jag läste,fy vilken knepig energi jag fick efteråt 
Hej och hå fram med salvian och rena sig 
Hej o hå!
Vet ni… Jag är böjd att hålla med Eric Pearl i boken, "Väck din inre healer", där han skriver att attribut som pendlar, stenar osv är något som visar på att vi inte riktigt litar på healingens kraft utan måste ha nån slags "hjälpmedel"!
Nää, tro på healingen egen kärleksfulla styrka. Det räcker 
# 15 Vettigt sagt av Pearl vi söker ofta bekräftelse och där är jag envist tjatig med min pendel att min guide ska bekräfta allt jag tar till mig,Numera får jag sällan svar just för att han vill jag ska lita på mitt eget inre så det ligger mycket i vad som står i Pearls bok.Har inte läst den men det du skriver är ju verkligen sunt och sant.
Litar på magkännslan angående staven,blev riktigt obehaglig när jag läste om den 
Pearl måtte vara en vis man! :)
Känner igen känslan, WB. Samma känsla fick jag av Magnetterapi också när det blev populärt med magneter som 'healinghjälpmedel'. Men många upplever att de blir bättre av Magnetterapi så många kommer säkert uppleva samma sak med Magiska staven. Och det är ju bra!
(Edit: Blev väldigt OT i mitt inlägg, så har raderat ;) )
#16 och #17 Läs den! Jag kan verkligen rekomendera boken.
Jag tänker läsa den en gång till. Inte ofta jag läser böcker två gånger…men den här är ska jag ta minst en gång till.
Där kan jag instämma med Gunilla, har också läst Eric Pearls bok och tycker mycket om den.
Där fick jag lite respons vad det gäller Reikihealing, det är vissa ritualer som man skall göra innan och jag gör aldrig dem….därför blev jag så glad när han hade samma åsikt.
Däremot respekterar jag de som känner att de vill göra ritualerna! 
Nå`n gång skall jag också läsa hans bok en gång till.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack för tips snälla ni,ska söka efter den boken 
Kolla om det finns mässor som kommer i er resp. region & se om det finns ngn som demonstrerar & ger "prova på" -tillfälle av staven.
Den som jag har fått The reconnection av nu ons-tors - säljer dessa stavar & medaljonger & bor i Sthlm. Där kostar den ungef. 3.500:- Det finns en till variant som kostar lite mer.
/L