God Morgon 4 maj
God Morgon!
Välkommen tillbaks från Drömmarnas Värld - jag hoppas nattens resor varit angenäma!
Min resa blev kort, endast 2½ timmar - så jag har varit vaken sedan halv två. Jag hoppas jag kan ta en tur till, lite senare på morgonen.
Gryningstimman är den bästa tid på dygnet, tycker jag. När Natten och Morgonen möts, är det som att två Världar möts. I mötet minglar de ihop sig och viskar hemligheter till varandra - Natten avslöjar våra resor vi gjort i mörkret, Morgonen antyder vad dagen kan ge!
De första morgonfåglarna smånynnar redan på dagens sånger, ackompanjerade av gryningens första ljus som sakta glider in och reflekteras av snön som föll igår. Så, här sitter jag med min kopp varmvatten och njuter av en magisk värld!
Jag hoppas den värld du just nu befinner dig i och att din dag blir lika magisk!
**
* * *
**May the Warm Winds of Heaven
Blow softly upon your house.
May the Great Spirit
Bless all who enter there.
May your Mocassins
Make happy tracks
in many snows,
and may the Rainbow
_Always touch your shoulder.
_
(Cherokee Prayer Blessing)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon andina och ni alla andra.Fler som är uppe med tuppen ser jag eller rättare sagt före tuppen
02 är normaltid för mig att kliva upp morgonpigg och som man säger morgon stund har guld i mun.
Härlig bön,ursprungsfolk besitter en djup visdom och vi har mycket att lära av dom 
Kram på er och ha en härlig dag därute 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er Andinaoch walkinbeauti!!
Hoppas du kan knoppa lite senare.. Det blir ju rysligt långt till kvällen annars.
God morgon till er andra som kikar in under dagen.
God morgon på er!
Fin bön och fina bilder. Tack!
Vi har haft bekymmer med kaffemaskinen här på jobbet nu på morgonen. Ni vet hur desperat man blir om man inte får kaffe. Nu är ordningen nästan återställd när jag fann en burk pulverkaffe.
Ha en bra dag!

God morgon!
Vaknade med huvudvärk och värk i kroppen, får se om dagens Zumbapass kan mjuka upp mig lite. Några alvedon och en kopp kaffe senare börjar det kännas bättre
.
Vilken härlig bild Indiania, var har du tagit den?
Kopierade bönen Andina - den var så vacker
Önskar er en fin onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#6 Den är tagen vid Norrvikens trädgårdar i Skåne förra sommaren och det var ett underbart ställe.
Jag tycker mycket om din bild Elpida!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er
Vilken härlig morgontråd! Underbara poetiska ord och härlig bön vackra bilder och alldeles underbara människor!
Jag önskar er en riktigt fin dag
Godmorgon!
Gunilla. För flera år sedan lyckades telia gräva av en "vattenkabel" (vet att det inte heter så, men hittar inte ordet nu) så vi inte hade vatten på en halv dag på jobbet.
Min chef sa senare att hon har aldrig sett så dålig arbetsmoral som då… Att det inte gick att spola på toaletterna, få vatten till maten eller diska sin tallrik gjorde inget, men KAFFET!! Haha!
Idag ska jag iväg till VC ch ta bort agrafferna (häftklammrarna) på magen efter operationen. Ska bli så skönt eftersom det kliiiiiar nåt vansinnigt!!
Ha en underbar dag!
Kram alles
God fm!
Idag skall jag få första delen (1/2) av The reconnection (återkopplingen) - andra delen i morgon.
/L

God Förmiddag på er!
Oj så morgonpigga… är riktigt avundsjuk! Men nu har jag ju fått förklarat för mig att min extrema trötthet på morgonen (somnar sittande) beror på för låga kortisolnivåer i kroppen! Kemiskt fel alltså
Så nu kanske det kommer att bli bättre!
Jag önskar er alla en riktigt trevlig dag, lillelördag och allt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#11 Lycka till med The Reconnection Lynxx!
Det har jag också gjort!
Tog mig friheten att göra din fina bofink lite större på bild! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Oj vilka härliga bilder!
Lynxx - din bofink är ju helt underbar! Me lyrisk!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
hej hopp!
Kikar in och vinkar lite. Här finns det vatten men arbetsmoalen är urusel ändå haha. Jaja jag får väl kanske ett ryck framåt kvällen eller nåt
Ha en bra dag alla

En liten fråga bara, den här "Upp till inläggslistan" funkar inte för mig? Är det någon mer som har samma problem?
"Du har alltid två val"
Det är samma här Elpida
det gör den hos mig. Jag har google chrome som webbläsare

Den funkade de första veckorna, sedan lade den av.. Trist, för det är en himla bra "knapp"
"Du har alltid två val"
#16 Nix den manicken funkar inte för mig heller Elpida…
Hmm ja den funktionen saknar jag!
Jag har internet explorer och knappen funkar för mig
#13 & #14 - Tack! 
----
En halvan avklarad - utan ngr mer påtagliga upplevelser.
Det enda jag märkte var att det blev ljust en liten stund vid mitt högra öga.
Får se hur det blir i morgon. Nu är ju detta ngt som ofta tar sin tid att ge mer märkbar effekt - men en del får snabbare resultat i sitt liv. T.ex. ett nytt jobb bara ngr dagar efteråt etc.
Så detta är en livslång, ständigt pågående process - inte ett engångs snabbfix & helt individuellt vilket resultat det blir & när.
Om spådamens många förutsägelser slår in - så har säkert The reconnection en stor del i detta.
Enl. henne kommer det bli en ketschupeffekt för min del i år - med många positiva händelser. Hon blev faktiskt paff själv av kortens budskap: "Så här bra/positiva kort var det länge sedan jag såg!"
Hon anv. 5-6 olika lekar & de visade i mångt & mycket samma sak.
De som rekommenderade henne sa att de åxå hade fått väldigt bra överensstämmelse i vad hon hade spått för dem & deras vänner.
Min healer säger att hon varit till flera spådamer under årens lopp & att denna var den absolut träffsäkraste av dem - mycket duktig.
Så det blir en spännade sommar & höst för mig. 
/L

Tittar in en stund och önskar er trevlig kväll!
Tack för vacker bön och vackra bilder