Healing iFokus

Healing

Läst 1593 ggr
[walkinbeauti]
0

God Morgon Tisdag 3 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgron god morgon !

I dag faller snön på oss i Leksand men hoppas vårvärmen tittar fram snart igen Glad

Hoppas ni alla får en skön dag med eller utan snö Skrattande ha en härlig Tisdag Flört

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon walkinbeauti och alla som kommer hit under morgonen och dagen!

-1 grad just nu, men solen tittar fram så förhoppningsvis blir det lite varmare under dagen.

Ha en bra dag och le mot varandra!Glad

[Tobbe-Rutgersson]
0

God morgon hoppas dagen blir underbar ..

det fins en tråd som jag skulle vilja  ta bort men jag kan inte göra det själv , hoppas någon kan ta bort den   ha det bra

[walkinbeauti]
0

Vilken tråd rör det sig om tobbe ?

[Tobbe-Rutgersson]
0

den var redan borta nu ..   tack ändå  #3       ..

majlar
0

God morgon alla

Undrade vad det var för konsigt ute på marken när jag tittade ut genom fönstret i morse utan glasögonen, Sen när jag fått på mig dom såg jag att det är snö.

Så jag gick och la mig igen och drog täcket över huvudet. Nu när jag tittade ut igen så var det borta. Skönt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

[GunillaF]
0

#2 Jag tog bort den Tobbe!Flört

[Tobbe-Rutgersson]
0

tack Gunilla  ,

Andina
0

Go'Morron allesammans!
Ujh… Plötsligt blev det vinter igen, -1 grad i morse! Maj är ju min favoritmånad (+ juni) som jag alltid sett som en försommarmånad… Men vilka snöflingor - stora "flak"!
Jag gjorde som du, Majlar, drog täcket över huvudet igen - men nästa gång jag tittade fram så snöade det fortfarande. Var tvungen att ta lite bilder på "flaken"…

Era härliga blomsterbilder ser mycket mer lockande ut!

Önskar er alla en fröjdefull jul.. nej majdag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0

SkrattandeNämen titta! Det är inte snö som faller - det är Kärlek!!! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

[Tobbe-Rutgersson]
0

#9,   det sägs ju att snö är släng kyssar från änglarna ,   hoppas det blev rät stavat

Indiania
0

Godmorgon alla!

Det snöar här också, härliga flingor du hade Andina!Glad

Hoppas ni alla får en härlig dag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[walkinbeauti]
0

# 9 Vad häftigt andina Glad

nillanb
0

Godmorgon

Ahhh det låter ju fantastiskt, kärlek från änglarna mmm med så fina hjärtformade flingor måste set ju vara såGlad

Här är lilltjejen hemma från skolan hon har näsblod igen..

Ha en härlig dag!

Andina
0

Tobbe - vad roligt, det har jag aldrig hört. Slängkyssar från änglarna! Mysigt! Det fanns flera hjärtan på andra bilder också - så jag fick en hel del slängkyssar då! Dem tackar jag för och slänger vidare till alla som vill fånga upp dem! GladKyss

[Tobbe-Rutgersson]
0

ska se om jag hittar boken jag läste det i   ,  kan ta någon dag men jag ska försöka hitta bioken  .. tror att det var himlen på jorden  inte säker .. har läst många böcker

Andina
0

Oj, vad jobbigt för lilltjejen, Nillanb! Hoppas det släpper snart.

Jag blödde näsblod ofta som litet barn. Många gånger så mycket så att vi åkte in till sjukhuset. Men varenda gång, när vi kom fram till grindarna till sjukhuset så slutade det blöda tvärt! Se'n brände de bort något i näsan (vet inte riktigt vad…) och därefter försvann de problemen. Hoppas lilltjejen blir av med sina näs-besvär helt och hållet snart också!

nillanb
0

Tack Andina

Det vara aldrig speciellt länge, men kommer periodvis ganska ofta. Nu har hon blött i natt 2ggr och precis när hon skulle gå i morse så nu fick hon vara hemma och vila idag.

Har ni ork och lust så skulle det inte skada med lite healingenergi till Moa…(10 år).

Elpida
0

God förmiddag!

Vi fick vår släng av snö igår och det ska tydligen hagla i eftermiddag… så var den sköna maj välkommen.. Till helgen ska det tydligen bli varmt igen…för att sedan bli kallt. Upp och ner är det, precis som resten av livet. Fast det är klart, när man får kärlekskyssar från änglarna kan man inte annat än leGlad.

Inget planerat för kvällen, bara lite mys med lillstumpan. Det är bara hon och jag hemma ikväll så vi får hitta på något kul. Bara att krypa upp i fåtöljen framför brasan är nog så mycket healing iblandGlad.

Ha det så gott idag och hoppas solen letar sig fram även hos er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
0

Jag skickar gärna till Moa, Nillanb! Skickar vid olika tillfällen under dagen.

Ians
0

Godmorgon till Er alla…..

Önskar alla här inne, en bra dag!

Toyan
0

God kväll!

Här snöade också i morse, sen har det både haglat och regnat, hoppas på bättre väder i morgon.

Önskar er en trevlig kvällGlad

nillanb
0

Tack så mycket fina AndinaKyss

Endast ett nytt näsblods anfall på förmiddagen sedan har det varit stillaGlad

Andina
0

Åh, vad skönt, Nillanb! Jag hoppas det håller i sig, att blodet har "stillat sig" nu! Skickar en liten extrados senare ikväll! Och håller tummarna!

Kyss

nillanb
0

Tack!Kyss