Infektion på G?
Opererade mitt knä för 9 dagar sedan….
Och nu har det börjat göra riktigt ont, sedan igår…kan knappt gå alls …
Skulle vara tacksam för healing till mitt knä…för snabb läkning och ingen infektion!
Det har redan ställt till så mycket bekymmer för mig!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skickar till dig Ians, men jag tycker nog att du tar kontakt med din läkare i morgon.
Jag skickar också till dig under dagen! Och håller med Gunilla, att du bör låta läkarna kolla upp knäet imorgon. Hoppas värken släpper snart!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tusen tusen tack! Gunilla och Andina
Absolut skall jag göra det….för det känns inte Alls bra att det börjar göra ondare Nu.
Dagarna efter Op hade jag förstått..men 9-10 dgr efteråt!
Så jag skall boka tid för en undersökning hos min Vc imon
de är inte ortopeder men de kan kolla sänkan o ta en titt under omläggningen…..iaf
Är sänkan stegrande så får jag höra av mig till ortoped kliniken …..eler be doktorn på min VC höra med ortopeden det brukar va lättare så…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skickar helande tankar till dig Iana! 
Hoppas det ordnar upp sig i morgon! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Samma här Ians skickar jag med och hoppas på läkning snart 
Tack för alla goda tankar och healing igår….under gårdagen kändes det mycket bättre!
Jag orkad åka till min en av mina söner o hans sambo…och vara lite social! Det behövde jag verkligen! Kram till Er 
Vad skönt, Ians, att det kändes bättre igår! Då får vi hoppas att det fortsätter att läka bra nu!
Skickar lite påfyllning under dagen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina……
Idag är jag tveksam till att de kommer att göra något åt mina problem hos doktorn….igår innan healingen var jag helt desperat!
Jag är inte mer svullen, har ingen feber och inga yttre tecken på infektion…förutom smärtan då.
däremot talade jag med min andre son igår han har gjort en spolning av sin tumled nyligen….
Och han sa att läkningen gjorde riktigt ont vissa dagar…när nerver hittade varandra igen…han hade tom ofrivilliga ryckningar i muskler runt om….
Ortopeden hade sagt till honom att detta var helt i sin ordning.
Efter healingen känns det bättre så jag avvaktar lite till …skall gå och ta stygnen på torsdag..och har en omläggning som skall sitta tills dess….
Ju färre som pillar i den dess bättre odds för en bra läkning.