Healing iFokus

Healing

Läst 846 ggr
smilax
0

Önskar lite stärkande healing

Så var det dags igen. Ungefär en gång i månaden blir jag sjuk med feber och ont i kroppen. Känns som kroppens energi tar slut och den behöver vila en dag eller två så jag är hemma idag. Eftersom min kropp är ganska strulig ändå med kramp och låsningar i rygg och nacke och att jag lätt sätter oro och stress i kroppen så är jag inte förvånad. Men det är så jobbigt. Jag är väldigt trött i alla fall av mina mediciner och sover nästan varje eftermiddag efter jobbet men kroppen tar stryk ändå.

Skulle vara enormt tacksam för lite läkande och stärkande healing så kroppen får lite ork igen och inte spänner sig så den värker. Hoppas någon vill skicka lite för idag är jag helt slut.

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skickar till dig under dagen Glad Krya dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[walkinbeauti]
0

Sänder ljus och helande energier i din väg.Hoppas på en bättring snart och fort för dig Glad

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation.

Kram

[GunillaF]
0

Jag skickar till dig smilax Glad

smilax
0

Tack så hemskt mycket allihop! Febern har i alla fall gått ner och jag känner att jag orkar lite mer nu på eftermiddagen. Glad

[dandamimm]
0

Jag skickar också helande ljus till dig

// danda

Andina
0

Jag hoppas att du känner dig bättre idag, Smilax! Men jag skickar över lite 'healingbubblor' till dig under aftonen här!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing