Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 366 ggr
MariaJ
0

Alla Söndagar Kl:23.00

Detta intiativ startade på övernaturligt, och visst vill vi på Healing också vara med att skicka healing till någon/något behövande på jorden. Kom med förslag om vad eller till vilka vi ska skicka healing på söndag.

Vi får göra en slutbedömning på söndag kväll, vart vår healing ska gå. Kanske kommer det upp något speciellt i veckan på nyheterna som vår heling ska gå till.

Vänligen MariaJ :-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Perla
0

Då jag är initiativtagare till de här gemensamma healingkvällarna (som startat på "Övernaturligt") och hade önskemål om att vi skulle börja med att ge healing till allt vatten på Moder Jord blir jag glad om vi fortsätter med det i två söndagar till innan vi byter objekt.

Varma hälsningar/Perla

MariaJ
0

Absolut Perlan. Det blir healing till allt Vatten på Moder Jord två söndagar på rad.

Den 8/4-07 Kl:23.00 (Detta är Påskdagen)

Den 15/4 Kl: 23.00 (2:dra i Påsktiden)

Är detta oki ? Skriv ändå vad ni tycker, och hur ni upplever dessa kvällar ? Fortsätt att skriva förslag till andra möjliga distanshealingar, som kan komma längre fram.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Perla
0

MariaJ

Bra att du har förtydligat vilka söndagar det gäller.

Ju fler vi är tillsammans - "ju gladare vi bli"* - och - desto kraftfullare blir också healingen. :)

Varma hälsningar/Perla

* Ett citat från en "uråldrig" slagdänga i ett lika uråldrigt radioprogram som jag nu har glömt namnet på.

Elisabeth-J
0

Jag tror at vi nu blir ett stort gäng som tillsammans kan ge healing till flera ändamål. Kul!!! =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

LeWE
0

Känns "häftigt" att vara med på det.. vill gärna..Glad

inca
0

Ett jättebra initiativ! Jag vill gärna vara med och försöka bidra till healing för Moder Jord och hennes vatten.

MariaJ
0

Var med och delta i kvällens Healing.

Till allt vatten på Moder Jord sänder vi healing kl: 23.00

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson