God Morgon 27 april
Go'Morron alla Morgonfåglar! Och Go'Morron alla Nattugglor med för den delen!
Har suttit ute på verandan i gryningen och lyssnat på morgonfåglarnas sång, som börjar tystna nu, en lång stund. Det är så magiskt, hela luften vibrerar!
Tänk att börja varje morgon med en kvillrande sång! Det måste väl vara healing för själen. Något vi människor borde ta efter…
Så… Kvittrande hälsar jag er alla Välkomna till Morgonen och den nya dagen! *Kviddevitt!*
Och gör som KurreKurt, unna dig en stadig frukost i lugn och ro!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon! Ja det är underbart att höra alla fåglar kvittra!
Jag har fördelen att se både rådjur och hjort här hos mig på mornarna oxå! De går på åkrarna här utanför mina fönster.
Detta är paradiset på jorden. Iaf för mig!
Ha en bra dag alla!
Godmorgon alla glada solstrålar.Visst är djuren och naturen en stor helande kraft och fågelsången nu på våren är den finaste av alla.
Ha en härlig dag i fågelsångens kvittrande 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon alla glada!
Jag hörde inte så mycket fågelsång när jag gick till jobbet idag. Kanhända sitter de små liven och trycker och fryser någonstans för det har varit -10 grader i natt.
Ha en bra dag!
Godmorgon alla!
Håller med er alla att naturen är vår helande kraft och underbart att höra fågelsången.
#0 Så fin din ekorrbild är! 
Här är det lite kyligare i dag och det har regnat hela natten.
Önskar er alla en härlig onsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#3 - 10 minusgrader!!!?!! Näe, nu får vi allt blåsa på lite varmluft till dig, Gunilla!
(#4 - Freudiansk Felsägning…?
)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#5 Har ändrat från felande till helande hi hi 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Jag trodde det skulle bli regn idag men det har spruckit upp och blivit en ganska fin dag, lite lätta vindar. Minus 10 Gunilla, fy fanken. Hela min kropp rister när jag tänker på kyla nu när vi smakat på sommarvärmen!!
Snart dags för lite Zumba på lunchen och ikväll ska jag se om jag kan lura med mig familjen till naturreservatet där jag gick igår. Det är så fantasiskt vacker i denna stora bokskog med höga kullar och vitsippeslänter. Ska ta med kameran - lovar!!
.
Hoppas ni får en skön onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God midda!!
Nu skiner solen, men jösses vad det regnat!!! Det har piskat rutaorna rejält! Och det blåser massor! I morse var det "bara" 9 grader och lillan var skitsur över att behöva ha jacka och en tunn mössa på sig när hon de senaste dagarna haft solhatt och t-shirt!
Om en timma ungefär skall vi åka och hämta husvagnen från fuktkontrollen. Ska bli skönt att få hem den och göra en rejäl storstädning i den innan säsongen börjar!
Allt gott!
Kram