Healing iFokus

Healing

Läst 773 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 26:e April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så är det åter en ny arbetsvecka. En dag kortare än en vanlig. Festligheterna avlöser varandra för till helgen är det ju Valborg.

Ha en riktigt bra dag allesammans Glad

[rore]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Gunilla!

Vilken fin bild  *grönt är skönt*

God morgon till er andra som kikar förbi. Önskar er alla en fin dag.

Idag är det Qi-gong *ler*

[GunillaF]
0

#1 Tjusig bild! Vad kan det vara för fågel?

[walkinbeauti]
0

God Morgon på er Gunilla och rore  och ni alla andra som tar vägarna förbi här under dagen.

Sköna naturbilder Glad

Ha en underbar dag ! solen kom fram till sist men ett tag såg det ut att ligga snö i luften tidigt i morse men det gav sig och nu är värmen på gång igen Glad

[rore]
0

Jag tror att det är en nötskrika, men jag är inte säkerSkäms,,,

Tjusig är den i alla fallTungan ute

szirius
0

God morgon alla! Jag har varit datafri sedan i torsdags, jag tog ut semesterdagar( vi hade bara röd dag igår här)  och har haft besök av en väninna tills i söndags.

Vi har haft högsommarvärme här, nu blommar syrenen för fullt och vi har ätit alla mål ute.Utomhusbaden har öppnat , så första badet för säsongen är klarat( i pool dock).

Nu är det åter dags för jobb…man tänker att man ska ha tankat ny energi under semesterdagarna, men nog känns det lite motigt att börja jobba igen…Tyst

Nu har vi svärmor här tills på fredag.

Jag önskar er alla en fin dag.

Lynxx
0

Mor'n!

#1 är helt riktigt en Nötskrika - mycket vacker fågel.

---

I går hälsade en fjäril på mig när jag fotade fåglar :-)

De andra hade andra ärenden & flög förbi - men denna stannade & göttade sig ett bra tag i solen :-) Cool

I går var det TBE-vaccinspruta. Klarar alla insekter utan vidare - men hatar fästingar! Nackhåren reser sig bara av att se en på bild.

I dag ska jag på födelsedagskalas.

--

Kan som parantes medd. att Myskanka äter mördarsniglar

/L

majlar
0

God morgon. fina bilder ni bjuder på idag.

Här har det kommit en liten regnskur på morgonen, och nu lyser solen igen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
0

#4 Jaa, det är nog Nötskrika. Här i Norrland brukar vi kalla den för Rågskrika.Glad

Cristine
0

God morgon!

Här regnar det dock, men jag är nöjd med det, det behövs och så får jag vilodag.Bara ett aber och det är att katterna sitter och spänner ögonen i mej, de tycker jag ska låta datorn vara.Ha en fin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Elpida
0

God morgon!

Jag har oxå haft en relativt datorfri helg, vi har ju haft fantastiskt väder och vi har varit ute och njutit fram till sista strålarna!

Kort vecka som sagt - en lagom start efter påsken Glad

Önskar er en fantastisk dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Tobbe-Rutgersson]
0

Godmorgon , idag ska jag se om inte jag skulle testa laga någon god mat rätt ,  fårse vad man lagar  ha en bra dag

Andina
0

Go'Morron allesammans!

Härligt fräsch och solig dag idag, aningen svalare än igår, men vacker så det förslår!

Härliga bilder på våra vänner Djuren i tråden!

Labbe (papegojan) och Nötskrikan har ett läte - d v s ett skrän! - som låter exakt likadant. Så i början när jag flyttade ut hit till skogen var jag säker på att det flög omkring en papegoja bland träden här! Jag fick aldrig syn på den dock - tänkte att någon måste ju sakna den stackaren…  Men efter någon vecka eller så, så såg jag att det var Nötskrikan som lät likadant. Glad

Må så gott allihop - hela da'n!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Ians
0

Godmorgon på Er….

Här fortsätter det fina vädret. 13 plus grader i skuggan är inte illa…..och full sol!

Man kan verkligen säga att Påsken kom med Våren rejält!

Önskar er alla en bra dag…..tror jag skall haltra ut en stund idag…med mitt ny opererade knä….för att dels hålla cirkulationen i gång och för att på skynda läkningen!

Indiania
0

Hej på er alla!

Strålande väder här också Glad Har fortfarande lite värk på vänster sida rygg och ben men det går åt rätt håll i alla fall,

Fina bilder ni lagt ut!

Ha en härlig dag alla! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

Önskar er alla en fin kvällKyss