Healing iFokus

Healing

Läst 1157 ggr
Lynxx
0

21:45 SVT1 - Marteboljuset

Del 3 av 8: Marteboljuset.

Marteboljuset ser ut som en boll av ljus. Det är oftast runt midnatt som det kommer glidande längs en skogsväg. I dag menar många att det handlar om sumpgas som självantänder.

Men många vittnen menar att ljuset beter sig alltför underligt för att få enkla, naturvetenskapliga förklaringar. Istället lever andra berättelser om marteboljuset. Det kan vara en spökgubbes lykta som vajar i mörkret.

Eller så kommer ljuset från utomjordingar. Programledaren Rasmus Åkerblom parkerar husbilen mitt på vägen för att försöka komma sanningen, och ljuset, nära.

Även i SVT24 26/4 och SVT1 26/4

Textat sid. 199

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja detta skall jag se Lynxx, har hört talas om detta när jag varit på Gotland.

Tack för du tipsar oss! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Lynxx
0

Det finns hur mycket konstigheter som helst, tydligen.

Kul att de visar på lite sådant för såna som jag - som inte vet så så mycket om detta.

/L

[Tobbe-Rutgersson]
0

vilken tid börjar det   skulle vara kul att se,

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag missade det. Får försöka se reprisen i kväll.

[Tobbe-Rutgersson]
0

http://svtplay.se/t/153469/vasen

är är en länk till svt arkivet   (play)

[Tobbe-Rutgersson]
0

Har nu sett 3 av 8 , har upptäckt att jag blev bisvikten på det första avsnittet  och inte då lite besviken,  Det var Borgvattsprästgård  det som gjorde ireterad var på hur dom behandlade andarna där ,  inte programledaren som skulle sova i rummet med de tre damerna som setts sittande i soffan ,   han verkade ha kärlek i sn energi kanse därför han fick sova lugnt  och ostört , medans nordikparanomal eller vad dom hette  frågade är du god ge oss ett svar ,  det enda den apparten reagerade på var deas energier som dom slängde ut . man får det svaret man vill ha. istället när man åker till telexempel spökhotellet i borgvatt  komm med kärlek till platsen och lämna med kärlek .  det man ger det får man till baka.        hopps  ni kan läsa det jag skrivit  med mitt sätt att skriva.

Eller vad tycker ni ..

come whit love, leave whit love

Kom med Kärlek, lämna med kärlek