God morgon 25:e April
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så har vi kommit till Påskhelgens sista dag.
Många av oss ska börja arbeta i morgon igen. Så därför, ta vara på den sista lediga dagen för den här gången och ha det så bra!
Annandag påsk.
Ungdomens speciella dag. Lek, dans, rikligt med mat och dryck. En strävan hos alla var att komma ut. Nu kunde fåren släppas på bete. Åtminstone i Skåne.
God Morgon Gunilla och alla andra trevliga medlemmar på I Fokus.Visst har vi haft en toppenhelg med toppenväder,tror dom flesta vart nöjda med påskens solsken.
Ha det så gott därute och hoppas helgens sista dag blir en varm skön solig dag för er alla 
Vilken glad färggrann fjäril du lagt in
den var stilig den !
god morgon. Min sista lediga dag hade jag igår så idag är det deklarationer för fulla muggar
Ha en bra dag alla

God morgon på er!
Vacker fjäril Gunilla, ja helgdagarna går fort så man får passa på att njuta.
Önskar er alla en härlig dag
godermorgon, idag ska jag sätta mig ute isolen en stund . en fråga , den vita fjärilen vad heter den , komm två vita fjärilar till mig när jag satt ute igår men kommer dessvärre inte ihåg vad den sorten heter
God morgon.
Påsken har förflutit i ett enda stort solsken. Mat och ägg och påskkärringar och godis och gemenskap. Det kan inte bli bättre.
Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann.
#4 Tobbe, jag vet inte vad fjärilen heter, men däremot sa alltid mamma när vi var små, att om en fjäril sätter sig på en så kommer man bli rik. Vet inte om det är någoon sanning i det, eller om mamma bara ville att vi skulle vara stilla så att hon fick studera fjärilen ordentiligt.
#5 XD bra sätt att få nån att sitta stilla på, . citronfjärilen får man ett enormt lugn av , sen finns det en svart orange nässelfjäril tror jag den heter den får man bara lust att bygga nått.
den vita fjärilen när jag ser den så svävar drömmarna iväg..
nu till en annan rolig grej varge gång jag funderar över andlighet , vad hör jag inte då jo en duva XD duva står för andlioghet och skogen (skogsduva)
# 6 Härligt duvan är den som kan färdas mellan dimenssionerna har jag hört och vem vet tobbe kanske är duvan ditt kraftdjur en andlig guide i djurens rike 
#6 Det är intressant vad man förknippar olika djur med. När min dotter skulle föda sitt första barn hörde jag en kråka som kraxa tidigt på morgonen, i vanliga fall skulle jag inte ha reagerat, men nu när jag väntade på att hon skulle föda så tänkte jag att det inte lät så bra, med det där kraxandet. Skeptiker som jag är.
Men inom en timme så ringde hon och sa att nu var dom på väg till BB.
Hon födde sin dotter den dagen, och efter det, så är kråkan en glad budbärare i mina ögon.
#7 tack det har jag inte tänkt på,,
#8 djurensspråk är mycket bra bok ska jag kolla upp för dig vad kråka står för? , men den kan ju åsså ha anan betydelse för just dig åsså
Godförmiddag!
jag sov till kl 11 i dag och har fortfarande väldig värk men det går väl över hoppas jag.
Vilken vackert blå fjäril Gunilla. Såg den lilla blåvingen på Påskafton.
#6 Tobbe din vita fjäril måste vara kålfjäril….den kan du också läsa om i " Djurens språk.
Ha en härlig dag i solen! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#11 tack , pricis det behöver jag , jag har så höga krav på mig själv , så jag ska bara släppa taget och känna att den musiken jag gör är bra och att den duger , man kan ju inte vara bra på en gång det tar ju tid och man måste öva mycket .. (min tolkning ur boken )
Go'Förmniddag allihop!
Ja, visst har vädergudarna varit goda och glada under denna Påskhelg! Helt underbart väder har de bjudit på.
Idag ska vi få upp emot 20 plusgrader - sommartemperatur - men de kommande dagarna framöver ska vi få nöja oss med hälften, 10 grader. Jag undrar vart sommarvädret planerar att fara nå'nstans…?
Tobbe - undrar om det är Hagtornsfjärilen du mött? Gästriklands landskapsinsekt, och ganska ovanlig i Svea Rike om jag förstått allt rätt. Eller så är det någon av våra andra vitfjärilar…
Vad mysigt, Majlar, hur vi förknippar djur med budskap och kommunikation.
Själv fick jag nyss besök av "Mumlan" idag (=humlan), han tittade in för att se om jag hade nå'n go' frukost att bjuda honom på också. Besviken fick surrade han iväg ut igen.
Och igår kom Jonte, älgen, på en kort visit utanför huset. Men han var på genomresa, så vi hann bara säga Hej och Hejdå i princip. Jag blir lika lycklig när han och hans familj dyker upp! 
Önskar er alla ett riktigt gott slut på Påskhelgen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Kålfjäril, aha - spännande, det låter ju som ett bra budskap, Tobbe!
Oj, Indiania, vad jobbigt. Har du åkt på nå't virus månne, som satt sig i muskler och nerver (väldigt vanligt att förkylningsvirus gör numera)? Jag skickar iväg lite mer bubblor under dagen idag! Hoppas verkligen att du blir av med värken snart!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Go eftermiddag på er alla!!
Så härligt med våren som tagit fart på riktigt.
Mummlor och Bzz ingar och annat smått och gott.
<
#15 Vilken fin trollslända rore! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Visst är den fin
Kram
#15 Jättefin bild rore och en ny snygg Avatar!
*rodnar* Ser snart ut som en riktig tomat *fniss*
Tack Gunilla.