God morgon 24:e April
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Efter en intensiv Påskafton, har lugnet laggt sig.
Dagen bjuder åter på solsken.
Ha en riktigt bra Påskdag.
Påskdagen.
En glädjens dag, då Jesus enligt den kristna tron uppstod från de döda. Trolldomen var bruten, kyrkklockorna slog och det firades med gillen.
För att förbereda dagen steg man upp tidigt. I vissa bygder var det inte ovanligt att man vistades uppe hela natten och firade. Natten mellan påskafton och påskdagen var dessutom årets stora doptillfälle.
Go'Morron Gunilla! Go'Morron alla andra som tittar in!
Mysig kuriosa igen och vacker rofylld bild, som jag tackar för!
Smyger upp till morgonsolen, katten kommer hem från nattens äventyr och dricker sitt vatten, jag hör de tidigaste morgonfåglarna tystna för en påsktupplur efter många timmars sångövningar, vinden ligger stilla, alldeles tyst och ljuvligt ute!
Jag önskar er en lika ljuvlig Påskdag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon god morgon vilka trevliga bilder ni bjuder på och så intressant att läsa det du skriver om Påsken Gunilla.
Ha en härlig solskensdag 
God morgon i solen
Här är det lugnt och stilla, man kände nästan för att tassa på tå när vi var ute på morgonpromenad Siri och jag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla!
Tack Gunilla för din fina öppning på Påskdagen! 
Här är det sol och härligt väder i dag också.
Önskar er alla en härlig dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God middag!
Vackra bilder, tack.
Strålande sol och svag vind, sonsonen blev kvar här över natten, vi hade myskväll med film och godis.
Det är härligt att få rå om barnbarnen i bland.
Ha en fin dag!