Healing iFokus

Healing

Läst 1107 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 22:a April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er allesammans.

Jag klev upp tidigt idag för jag ska städa lite nu på morgonen för att sedan försöka vara ute och fixa med räfsning o.dyl ute på tomten.

I kväll kommer dottern med familj hem för att vara hos mamsen en vecka. Oooo, vad jag längtar

Ha en riktigt fin dag i solskenet.

Långfredag.

För att påminna om att det var denna dag Jesus led på korset piskade människor varandra. Husfadern skulle med ett knippe nyskuret björkris aga sitt husfolk - detta utvecklades senare till en mer skämtsamt hållen risning.
   Man lade också ärter eller stenar i skorna för att plågas. Biografer och nöjeslokaler var igenbommade. Först 1973 upphävdes förbudet. Späkandet slog igenom även på maten, som på många håll inskränkte sig till salt sill, kall potatis och gröna ärter. Mjölk fick inte förekomma.

[walkinbeauti]
0

God Morgon,ja dom kunde förr i tiden vara bra grymm och vi som ofta säger det var bättre förr men det vet i katten ändå.

Hoppas du får en skön vecka med familjen och bara njut av våren barnen och solen Glad

Ha en härlig dag allihopa som tittar in här under dagen Glad

Toyan
0

God förmiddag på er allihopa!

Solen strålar åter efter nattens regn.

Ha det så gott med familjen Gunilla, underbart att få rå om dom ett tag.

Ha en fin dag!!Kyss

Andina
0

Go'Morron Gunilla och Walkinbeauti och Toyan! Och Go'Morron alla andra påskfirare som tittar in!

Ja, det är märkligt hur vi människor är och har varit - och jag undrar om syftet med detta 'med-lidande' någonsin gynnat någonting eller någon…

Påsken är vår och pånyttfödelse för mig! Allting föds på nytt just nu.:)

Easter compilation 1

Jag önskar er alla en härlig och solig långfredag och påsk - var ni än är och vad ni än gör, själva eller med nära och kära!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej på er alla!

#0 Gunilla ha det så härligt nu när dottern med familj kommer hem Glad

Solen är på sitt basta humör i dag och visst smittar det av sig.

Ha en underbar dag! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God middag alla.

Har varit nere och tittat på den årlliga motorcykelkortegen, idag var det nog rekord, det tog aldrig slut, man fick nästan andnöd av alla avgaser, men det är kul att titta på ialla fall.

Nu blir det till att dyka ner i matgrytorna, ska åka till min dotter i skövde och fira påsk i det nya huset, det ska bli spännande och roligt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann