Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1058 ggr
[AnnikaOhlsson]
0

Konstig fråga...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan man skicka healing för att en människa ska kunna få hjälp att uppnå sitt mål??

Jag har Operationstid på tisdag och för att jag ska få denna OP så måste jag gått ner 16 kg. Jag har gått ner 13 av dem, men har tre kvar. Jag gör precis allt jag kan göra… Jag går upp kl 4 på morgonen för att promenera, cykla och simma innan jag går till jobbet. Använder motionscykel "på nätterna". Går, går och går så fort jag får en möjlighet!

Går "på flyt" eftersom jag inte får äta något alls.

Denna OP är exremt efterlängtad och jag har verkligen slitit denna månad som jag gått på flyt! Mått vansinnigt illa emellanåt, men kämpat på! Jag har verkligen gjort allt!!!! Men jag är livrädd för att dessa tre kilo ska stoppa allt nu! De är stenhårda med viktkraven!

OM det går att skicka nån form av healing för att "hjälpa till" så tar jag med absolut största tacksamhet emot den!!

kram

allhealing
0

Absolut =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[AnnikaOhlsson]
0

Allheling! Absolut säger du? Men hur ska jag göra då?

[GunillaF]
0

#2 Skriv den vikt du vill vara nere på (kravet inför op) på ett papper. Sätt upp det på ett ställe där du ofta ser den.

Tacka universum för att du gått ner till xx kilo. Eller till xx-kilo. Tacka från hjärtat. Du ska inte önska att du ska gå ner i vikt, utan tacka för att du redan gjort det.Glad

Jag hoppas jag förklarat någolunda.

Jag ska även be att du får den styrka du behöver för att uppnå ditt mål.

Så klart du kommer att lyckas med det här!!!!Kyss

[AnnikaOhlsson]
0

Tack! Ska genast göra detta!

[AnnikaOhlsson]
0

Nu har jag små lappar över hela huset med vikten på. Dottern tyckte detta var jättespännande, så hon gjorde färgranna lappar satte upp dem precis överallt!!! Så nu är det verkligen så att vart jag tittar i stort sett så ser jag dessa siffror…

Skrattande

[GunillaF]
0

#5 Skrattande

Tänkte på en grej…  Du tränar väl inte så hårt att du bygger muskler nu då?! För då är risken att du går upp lite i vikt.

Du ska göra många repetitioner och små vikter för att förbränna. Eller cykla med lite eller inget motstånd, en lång tid. (Fast det visste du säkert redan)Skrattande

[AnnikaOhlsson]
0

Jo, jag vet, men jag är "rädd" att jag tagit i lite förmycket emellanåt!!

Jag har mailat kliniken nu med frågan vad jag skall göra, om det är dags att avboka hotellet… Hoppas jag får svar snart…..

allhealing
0

Med Absolut menar jag att jag gärna bistår med det du ber om, dvs healing. Förstå att ordet healing betyder balans. Det jag bistår med är att för dig på det djup där du kan greppa denna förståelse därmed även kan släppa den inre rädlsan som du har för att inte uppnå ditt mål som är att öka på din lätthet istället för att minska din vikt.

När du kommer i kontakt med denna inre förståelse för hur du frigör det som du tidigare inte förstod så kommer du att om du själv väljer det från djupet av dig själv där inga rädslor bor att resultera i att du "redan är i balans".

Om denna balans visar sig komma genom en operation eller om den visar sig för dig på ett annat sätt kommer framtiden att visa sig. Oavsett hur du väljer att gå vidare med ditt liv, lycka till.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[AnnikaOhlsson]
0

Jag kontaktade sköterskan på kliniken nu och fick veta att när man "går på flyt" så får man inte motionera det minsta! Då går man bara ner några kilo, sen stannar det! Det får jag veta NU!!

Jag kanske har genom mitt eviga kämpande satt mig själv på pottkanten! Hon skulle kontakta kirurgen och rådfråga honom och kontakta mig på söndag. Då får jag veta om det blir nån OP eller inte!

Jag trodde ju naturligtvis att allt var som det brukar vara. Dvs att man SKA röra på sig så mycket det bara går!!!

Nu ska jag gå hen och lägga mig och gråta! Fy f-n! Jag blir så enormt ledsen. Detta får jag veta 4 dagar före!

[GunillaF]
0

#9 Jag håller alla tummar och tår att du får det besked du behöver och som är bäst för dig just nu!

Kramar i massor!Kyss