God Morgon 14 april
Go'Morron alla magiska väsen!
Sitter uppe och följer nattens mörker övergå till gryningens ljus. Det är så magiskt! Så snart man kan ana trädens konturer mot himmelen vaknar morgonens första fåglar och hälsar morgonen och Fader Sol välkommen!
Här sitter jag och kan inget annat än att njuta av vår fantastiska och sagolika värld!
Och hälsar Solen och er alla välkomna tillbaka från era resor i Natten!
Hoppas ni får en helt fantastisk dag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Andina! Vilken vacer bild *hänförd*
God morgon till er andra som droppar in allt eftersom under dagen.
God Morgon själv Andina och vad trevligt skrivet med en underbar bild att vila ögonen på.Morgonstund har guld i mun och jag tycker nattens timmar är dom skönaste.
Här skiner solen och uch vad fönstren ser ut efter alla kattnysningar,helgen blir en städhelg från tak till golv,lådor och skåp sen kan påsken göra sitt intåg.
Ha en härlig dag allihopa !

God morgon Andina, rore, walkinbeauti och alla andra som kommer in. Väldigt vackra bilder ni bjuder på idag (också) Jag har varit och lämnat in bilen för ombyte av däck. Kom på i gårkväll att dubbdäcken bara får vara på tills den 15:e och det är ju i morgon. Ha en bra dag allesammans!
Godmorgon alla!
Vilka fina bilder
Nu kan jag äntligen lägga in bilder själv igen, nu kah vi lägga in bilder upp till 6 MB.
Solen har kommit fram och i dag blir det fönsterputs och stryka gardiner och annat småplock.
Härlig torsdag till er alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon,, idag ska jag fixa i trädgården , undra om man kan ska dra sig iväg och köpa lite vackra blommor osv, ha det bra

God morgon!
Underbara bilder i tråden. Stressigt som fanken på jobbet och kundevent ikväll. Ses imorgon!
(PS. lycka till med grupphealingen ikväll, har ju inte hunnit vara med sista veckorna
)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God förmiddag - ååh vad jag njuter av alla vackra bilder ni lägger in. Och alla positiva utrop om livet. Jaa, man får se det från den ljusa sidan
Tack för lite pepp…behöver det just nu
god middag
sitter på salongen fram till två men sen får jag raskt dra mig hemåt och hämta alla handdukar, hårband och tvättsvampar för de hade jag glömt. Som tur är har jag en timme framme till den första kunden kommer så det borde jag hinna.
Ha en bra dag alla
haha vilken dag! jojo jag fick åka 4 mil för att hämta handdukar och väl nere strax innan kunden kom, upptäcker jag att jag har slut på bomullsrondeller och de nyinköpa ligger kvar hemma
Jag fick ringa maken som gjorde en akututryckning från sitt jobb och köpte bomull. behandlingarna gick bra men sen efteråt när jag skulle hem fick jag ett par gånger gå in igen efter saker jag glömt. Ja jisses- one of those days
#10 Stackars dig Karin vilken otur du haft i dag, hoppas din morgondag blir desto bättre.
Jag skulle dra upp persiennen i datarummet den åkte ner och klippte utav tre st orkidèer, hann rädda lampan i alla fall som höll på att åka i golvet.
" Var nära naturen - var när dig själv "