Välkommen walkinbeauti
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har härmed nöjet och glädjen att hälsa walkinbeauti välkommen som Medarbetare hos oss på Healing!
Jag hoppas och tror att du kommer att trivas hos oss.
välkommen! Så härligt att få nya Medarbetare. Lycka till!
Åhh va goe ni är alla med fina blommor och allt
Har satt på mig finkostymen dagen till ära och hoppas jag sköter det jag ska nu annars får ni klaga stort till chefen Gunnilla 
Kramar och hjärtligt tack 
Hjärtligt välkommen till oss som Medarbetare walkinbeauti! 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania,känns trevligt och roligt att vara en av er 
Vilka fina blommor man blir varm i hela själen 
Kram !
Hej och välkommen walkinbeauti!
Muuums fillibaba *slurp*
Oj så gott
Hej WalkinBeauti och välkommen som medis här! Det ska bli jättekul! Jag ser fram emot det!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
# 8
Tar tårtan slut får jag ladda upp en ny 
# 9 Tack snälla ser fram mot det jag med ni verkar vara ett trevligt gäng precis som inne på Medialt 

Men så trevligt! Då tackar jag och tar lite tårta till frukost idag och hälsar dig hjärtligt välkommen som Medarbetare här på sajten. 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 11 Varsågod och ta för dig
och tackar hjärtligt för välkommnandet
Hej walkinbeauti!
Vilken fin hemsida du har! Jag känner igen mycket av det du skriver om. Jag har varit ledsen många gånger över att jag inte är så social som många andra. Jag har försökt tycka om fikarasterna på jobbet t ex, men det bara kryper i kroppen och jag vill resa mig upp och gå.
Jag kan vara social om jag vill, men det känns som att jag bara "kopplar på en roll". Jag förstår att fikarastsnack har sin funktion, men jag tycker bara det är slöseri med tid. Jag är nog som du, en ensamvarg, som njuter av egentid. Men varför är det så svårt att medge det inför andra? Jag är ett flockdjur när det gäller min närmaste familj, men inte annars. Jag har många vänner och arbetskamrater, men jag tackar oftast nej till att umgås på fritiden. Det har tagit tid att acceptera dessa associala sidor hos mig själv. Men det är sån jag är, och jag är harmonisk i det.
Tack igen för att jag fick läsa det du skrivit!
Tack själv snälla Looseit för dom varma orden 
Att vara ensamvarg kan ha både sina nack och fördelar och dom som träffar mig och känner mig kan aldrig fatta att jag trivs långa tider för mig själv eftersom jag är en utåtriktad pratkvarn och kan tyckas vara en social prick men att få gå undan och leva det andliga fullt ut gör mig till den jag är idag,står för min roll och vågar vara själv samtidigt som det finns underbara människor i min närhet.
Viktigast är att vara sig själv och våga vara nöjd med vem man är annars blir det snart konflikt inom sig ,och den ensamtid ja tar mig den behöver jag för att kunna utvecklas inom det andliga och Shamanska att bara vara ett med universum djur och natur där finns min medicin och dom som lever i min närhet har accepterat det ,dom ser hur välgörande det är och då tror jag man funnit sin rätta väg.Våga göra som man trivs men ändå kunna ta hänsyn till anhöriga,fast kaffekoppen den får dom dricka själva 
Ljus och kärlek till dig och en stor Kram 

Välkommen hit som Medarbetare!