God morgon 9:e April
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Lördagsmorgon på er.
Jag ska stöka undan hushållsgöromålen så snabbt jag kan och sedan försöka vara ute. Det är så fint väder idag. Det blåser men jag tror jag ska finna en plats i lä.
Två härliga plommonspäckade fläskkareer står redan i ugnen. Det ska bli gott.
Ha en riktigt fin dag.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon Gunilla och ni som kommer!
Man blir glad när vårblommorna tittar fram. Det är soligt och fint väder här också. Det blir mycket ute här också.
Ha en solig lördag alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God dagens…
Här är det strålande sol o fåglarna sjunger!
Idag blir det ut o vädra skinnet lite!
Ha en bra dag alla som ramlar in under dagen ..Och en extra god morgon til Indiania och GunillaF
god morgon
Maken är magsjuk och illa däran
Jag har än så länge klarat mig och jag hoppas inerligt att jag inte får det. Ska iväg till affärn och handla och sen blir det väl städa och förhoppningsvis så lite i sålådorna.
Ha en bra dag alla

God middag på er!
#3 Hu jeda mej korseett, inte kul med magsjuka, hoppas verkligen att du klarar dig.
Soligt och vackert väder och blåsigt, har nyss tagit en promenad, lite kallt i skuggan när vinden kommer så det var skönt med huvan på.
Tar det lugnt idag och vilar.
Ha det så fint allihopa!
God natt alla trådspinnare!
Här har vi bara små fläckar med snö kvar på marken - det är sååå härligt, för då är det vår! :)
Hoppas att du klarar dig från magsjukan, Korseett! Och att guuben hämtar sig snabbt! Det är ingen rolig sjuka, den där magsjukan…
Hoppas ni alla haft en härlig lördag och får en go' fortsättning på helgen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing