Någon som vet?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej :) Det är så att för någon månad sen eller kanske två så sov jag över hos min bror och hans tjej och mitt i natten vaknade jag, jag vet inte om jag drömde om att någon höll fast i mig men jag fick en kraftig rysning genom kroppen och fick panik.
Nu är det så att jag brukar få rysningar ibland men inte lika starka som den natten.
Och för några dagar sen så sov min kompis över hos mig och jag vet inte om jag drömde men jag kände ett sådant komstigt dunkade i min kropp och jag hörde i mina öron att det dunkade. Och så drömde jag och kom ihåg drömmen väldigt bra men jag var jätte svettig och mitt hjärta dunkade som om jag hade blivit rädd av någonting. Jag blev ju lite rädd när jag vaknade men somnade sedan om.
Eftersom jag är ny med medialitet så undrar jag är det något som mitt omedvetna gör åt mig eller är det något andligt?
vore tacksam om jag fick svar :)
Svårt att svara på om det var en dröm eller något annat.
Har du inte funderat på att gå en medial/mental utvecklingskurs? 
Förlåt att jag skrev lite konstigt :P
Men jag var vaken när jag fick första rysningen men den andra som var som dunkande vet jag inte :P
Ja det har jag :P Tänkt gå men en kompis som är också intresserad i medialitet :)