God morgon 5:e April
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon, god morgon!
Upp och hoppa, solen skiner. Jag hade redan 12 grader varmt när jag gick hemifrån. Härliga tider
Har nyss ringt rörmockaren och rådgjort hur jag ska få tätt i ett rör i badrummet. Det läker upptäckte jag sent igårkväll. Vojne vojne. Nåja, jag får mixtra med det ikväll då.
Ha en bra Tisdag allesammans.
godmorgon , här är vädret grått hoppas att solen lyser igenom och den vackra blå himlen kommer fram , ha det bra idag
Go'Morron allihop!
Vad skönt med 12 grader så tidigt, Gunilla! Här får jag nöja mig med 5 plusgrader nu på morgonen. Nu får du 'betalt' för den kalla vintern ni haft där uppe.
Hoppas det fixar sig lätt med rören - några stora läckor vill vi inte ha!
Här har vi grått också, Tobbe, men jag ser att solen försöker spräcka det gråa lagret, så jag tror det blir en solig dag i alla fall!
Ha en jätteskön vårdag allesammans!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
#0 Gunilla vilken go bild!
Här är det lite kallare i dag och mulet. Har varit inne hos granntanten med tidningen och det tar tid, hon hittar på det ena efter det andra
för att få lite sällskap, hon är pigg och väldigt social.
Har köpt nya gardiner till köket, måste sy en fåll nertill först bara kanske blir det i dag.
Ha en härlig onsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på Er 
Önskar alla en trevlig dag!

God förmiddag!
Här i småland fick jag skrapa rutorna i morse - och i Norrland är det plusgrader
. Tja, upp och ner går det - men snart är vårvärmen här på allvar - såååå härligt!
Mycket att göra på jobbet så jag önskar er en fantastisk dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag alla
Här är det grått och trist. Tänkte börja tvätta fönster, men inte så länge det regnar och droppar från taken.
#3 Har också sytt nya gardiner, vi får väl visa upp sen hur det blir. 
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God förmiddag!
Här är det nåt vitt som singlar omkring i vinden……MANDELBLOM

Ha en härlig tisdag!
#7 Åh vad det ska se vacker ut!
god middag
Jag mår uruselt och ligger med nåt migränliknande. Har blivit såpass okej så att jag kan sitta upp ett tag och hoppas på att maten stannar i magen
. Det här är nog priset jag får betala för en hektisk tid tyvärr. Jag önskar er alla en bra dag och att ni får må bättre än vad jag gör
#10 Hua för att ha ont i huvudet. jag skickar healing till dig om jag får.
"11 ja tack det tar jag gärna emot. ska mest ligga i sängen hela dagen så det är fritt fram för vem som helst att skicka healing.
#12 Vad bra. Då ber vi alla som har möjlighet att skicka till dig.
Piggna på dig nu!
#12 Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig korseett. Kram

Hej på er allihopa!
Vilken härlig bild Gunilla!
Aprilväder har vi visst lite varstans, sol i morse sen mulet och regn men temperaturen är ok, 7 plus just nu
#12 Hoppas huvudvärken försvunnit korseett, sänder goda tankar och cyberkram
tack så mycket. Ja den försvinner mer och mer och nu kan jag vara uppe och jag har ätit och fått behålla maten. Tack kära ni