God morgon 4:e April
god morgon
men gud va söt bild! Mitt hjärta smälter.
Jag har märkt att det är lite svårt att rikta om arbetsenergin till annan typ av jobb men det blir väl lite slowstart på deklarationsjobben och det är ju en månad kvar till inlämning så det hinner jag.
Ha en bra dag alla
Godmorgon, nu börjar Våren komma , då ska man vara ute så mkt man kan och fixa med alla planteringar , funderar på att fixa några blommer som är rika på nektar så fjärilarna och bi blir nöjda , hoppas att det blir en bra sommar .
God morgon alla i dimman
Här är det dimmigt idag också. Mn temperatruren stiger så sakteliga.
#2 Tobbe. Om du vill ha mycket fjärilar bland blommorna så tipsar jag om Röd Solhatt, den blomman drar till sig hur många som helst.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#3.. tack
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla!
I dag är det sol igen.I dag är det sista gången på cirkeln.
#2 Lavendel är också bra på att locka till sig fjärilar.
Ha en härlig måndag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

# Mitt plommanträd står i full blom, med massor av fjälilar och bin i - underbart. Min lind brukar också dra till sig många fjärilar. Lavendel har redan Indiania nämnt. Lycka till.
Jag önskar alla en fin måndag! I fredags var här strömavbrott från 9-15 så jag var tvungen att ta ut en obetald semesterdag…men inte dog jag av det - vi hade 20 grader ute så gissa var jag roade mig? 
Dock blir det mkt att ta igen, så jag har jobbat lite både lördag o söndag men har massor kvar nu…så hej på er alla, kilar "tillbaks" till jobbet
God dagens på Er…
Här är det grått och lite halv trist…dimman hänger som en slöja emellan träden utanför mitt köksfönster!
4.8 plus har vi just nu…..och strax har jag avverkat frukost kaffet!
Ha en bra dag!

God middag!
Har haft en skön helg och varit helt datorfri. Nu skiner solen jag väntade på i lördags, bättre sent än aldrig
. Imorgon ska en kollega ta med sig långt fint ris som jag ska sätta på farstubron och några påskliljor i kruka som hon skulle köpa när hon ändå skulle handla till sig själv. Man måste ju förbereda och hälsa våren och påsken välkommen i tid
.
Hoppas ni har en skön måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God Middag vilken härlig bild Gunilla har sparat den coh skickat till en vän som äslkar alla sorters djurbilder.
# 6 Hua Bin redan,,,ryyys,,, men vackert med ett blommande plommonträd låter härligt och väldigt tidigt , då får ni god frukt tidigt mina blir klar så himmla sent tyvärr
men den som väntar på nå gott 
En härlig eftermiddag hoppas jag ni får solen ger sig äntligen till känna :-)))

God kväll!
Efter en mulen start på dagen kom solen fram under em.
Barnen på gården, både små och större har fått fram sina cyklar nu, tänk vilken lycka, första gången i år
Ha en fin kväll alla healingvänner
God kväll på er! Vilken vacker dag det har varit.Tyvärr finns det just ingenstans att gå ännu då det är så mycket snö överallt, men den försvinner snabbare än jag anat. Ha en bra fortsättning på kvällen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#10 och #11 Tack! Då hoppas jag ni får sova gott i natt! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag säger också god natt. Lägger mig och läser en stund.