Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 743 ggr
trovad
0

mottagen healing - minskad dos

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hej alla!

sedan jag började skriva här på sidan (ca en vecka sedan) har jag minskat min dos lugnande med en femtedel….!

Tack alla för visat engagemang och för att ni finns och delar med er, eller kanske rättare sagt, kanaliserar och fördelar de healingkrafter ni får.

detta har skett trots att jag ej direkt uttryckt eller bett om healing

vid ett tillfälle tänkte jag bara på  det jag läste i ett svar, om att bara BE om hjälp

direkt i anslutning till detta tillfälle startade en healingprocess och dagen efter kände jag att jag ville gå ner i dos

medlet jag äter är mycket starkt och klistrar sig fast länge. man får ofta väldigt stark abstinens med kramper och risk för ep-anfall

jag har inte känt någon abstinens på dessa dagar. istället har jag blivit lite piggare och klarare i mina tankar, vilket i sig är mycket upplyftande

jag vill därför visa min tacksamhet i detta inlägg och jag sänder en outsinlig evig kärlekstanke till alla människor

TACK

trovad

Indiania
0

Vad glädjande att höra trovad! Glad Hoppas det skall ordna sig för dig.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Tack trovad för det du skriver. Det är nog så att en process startas även om vi inte gör det medvetet.

Jag har flera gånger haft människor som sagt att bara genom att vi talat om healing eller deras krämpor så har de känt att något börjat ske i deras kroppar.

Bara för ett par dagar sedan var en tjej och hälsade på mig. Hon berättade att hon hade så svårt att komma till ro och sova om nätterna. Genast kände jag att det började sändas genom mig. Jag sa inget till henne om det. Några dagar senare sa hon att från och med natten efter hon varit på besök så hade hon sovit hela nätterna.

trovad
0

tack

ja, jag tycker faktiskt att det är mycket viktigt att belysa och lyfta fram detta faktum

var samlade tankekraft, vår förmåga att kanalisera, mycket eller lite. spelar ingen roll för många tankar ger en samlad stor återgivning

jag tycker också det är viktigt att inte hamna i ett skenheligt tillstånd av förnekelse. att tvinga sig till saker från en yttre ram, utan låta, eller lyssna till vad kroppen säger

dessa dagar far mina tankar framoch tillbaks. fram in i något som verkligen är en sann bild av mitt jag - och den jag lät mig bli igår. minnen som inte är jag, men ändå en del av mig

det är ingen lätt väg, men det har synnerligen lättat avsevärt

jag vet ej hur allt ska gå men åtminstone har jag några ljusa bilder i mitt sinne att ta fasta på

det är bra….

hlsn trovad

majlar
0

Härligt att höra. Stor kram till dig.

[GunillaF]
0

#3 Det kan vara tungt att se sitt sanna jag men jag tror att när man "kommit till insikt" och fått förståelse för sig själv så blir det mindre tungt att fortsätta.

Att acceptera sig själv och  det som varit är början på ett "nytt liv".

trovad
0

ja

att acceptera och se sina skuggsidor

jag är en envis person och jag vill alltid gå till den absoluta botten med allting i alla aspekter i mitt liv.

det blir/är en tuff utmaning och hårda krav jag satt på mig själv. men nu har jag upplevt hur långt jag kan ta ta det och det är faktiskt på randen mellan liv och död. och hur lätt det än varit att faktiskt ha tillgång till medel att ta mitt liv, så har jag valt att stanna kvar här och leva det här livet som att det vore det sista

detta har jag visat i handling inför mig själv

något som jag sett förbi här i livet är hur jag kan välja det som är lätt. alla saker som jag uppskattar och tycker om verkar ha uppenbarat sig för mig med en större klarhet

jag är i min linda att omfamna denna insikt och förhoppningsvis kan jag erkänna fullfölja och spegla dessa saker och sidor hos mig själv

se att de kanske inte behöver vara svårare än att välja det jag tycker om

kram trovad

[GunillaF]
0

#6 Du är så beslutsam att du kommer att klara det här gallant!

Kramar om!Kyss

[GunillaF]
0

#0 Det är bra om du talar med din läkare om att sänka dosen men lugnande medicin. Rådgör med henne/honom.Glad