God morgon 31:a Mars
godmorgon
slutspurten är igång med sista stämman på lördag. April kommer det bara att ägnas åt deklarationer och sen lugnar det ner sig betydligt på den fronten.
ha en bra dag alla
God morgon alla
Solen skiner och det går framåt med våren. Igår hittade jag en myrstack och döm om min förvåning när det visade sig att dom kröp runt där och värmde sig i solen.
Förresten har ni tänkt på, när det blir det en myrstack egentligen. Är det två strån i kors eller……
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon, tittar bara in för att säga
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla!
Lite kyligt i luften men solen är på gång. det är roligt att förändra och göra fint när ljuset kommer tillbaka.
Ha en härlig torsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon! Jag kan inte lägga ut fina foton från den här datorn, men om ni är nyfikna på hur långt vi kommit här nere, så kika gärna in på feng shui och tråden " trädgården börjar vakna" 
Vill ju gärna bjuda på lite blomster!
Här är ännu en strålande solskensdag - jag är så tacksam! Det blir ut igen direkt efter jobbet!
Ha en fin dag!
Var in till granntanten med tidningen och fick se och höra fyra svanar som flög över.
Måste berätta om min äldre granne, hon vet att jag sitter mycket vid datorn och att det går att söka mycket på internet……i dag sa hon: det enda som inte går att hitta på datorn är när folk skall dö, det tycker jag var kloka ord. 
God för middag
Sol idag. Det var kallt på morgonen -14 men nu är det bara -3. Ska gå en lång promenad snart med en väninna. Ska nog sitta ute lite sedan.
Ha en bra Torsdag
Kram
Allting är möjligt
God Förmiddag i tråden!
Tack för jättehärliga bilder igen! Jag njuter som vanligt!
Nollgradigt här, ett par-tre grader till ska det väl stiga idag. Till helgen kommer våren!!! Jippiie! :)
Gunilla, våren kommer nog till allihop alldeles snartom…
Korseett, uj, nu blev jag påmind… deklarationer…
Majlar, den frågan var nå't att klura på! Kul! 
Tar mig en titt-in också, Cristine :)
Ska ta mig en titt på dina blomster, Szirius - för att få en föraning om vad som komma skall… ;)
Indiania, äldre damer är visa damer! ;)
Mysigt det låter att sitta ute idag, Dolla! Njut! Själv lär jag inte hinna med det - och lite varmare får det gärna va' då… :)
Ha en härlig torsdag allesammans!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#8 Underbar bild, grönt!
Den snodde jag direkt!

Ja, där hade jag inte haft nå't emot att strosa en vacker försommardag! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Bara så fin, tack!
Tänk att vara på plats och bara suga i sig det gröna men det gör jag från bilden också!

God eftermiddag!
Efter ganska mycket träning sista veckan är jag fullständigt nöjd med att bara låta min kropp vila idag! Ska umgås med mina barn och baka något gott tror jag! En enorm trötthet kom över mig nyss, måste vara att det blev så grått och regnigt ute… Jag hoppas att de där utlovade tvåsiffriga plusgraderna kommer i helgen, jag ska nämligen ha ett tjejgäng hemma på spaeftermiddag/kväll på lördag!
.
Kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God kväll!
Underbara bilder, tack!
Väntar på lite varmare väder, var soligt och minus 6 i morse, nu är det mulet och blåser isvindar.
Ledig dag i morgon men ska jobba lördag.
Önskar er alla en fin kväll
Kram på er!