God morgon 30:e Mars

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Huvva, vi hade -3 och jag tyckte det var för mycket… Jag är så himla sugen på att plantera blommor i ytterkrukorna med det får ge sig till tåls några veckor till…
Jag hade en underbar helg i Linköping med Zumbautbildning, gott sällskap, god mat och några glas vin. Idag kör jag två pass och det går så fint nu när man är nyladdad och supertaggad!
Ha en skön dag mina vänner!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon på er!
Nu är det -1 grad här. solen skiner och det blir säkert varmt frampå dagen.
Håller med om att tiden går fort så snart blir det värme
Tack för kram Elpida och kram till er andra också!
Ha en givande dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla
Underbart fågelkvitter som hörs över hela stan. Bofinkar och koltrastar och en massa andra härliga småfåglar som har börjat med sina kärleksbestyr.
Tänk att få fria varje vår, varje år. Ioch för sig är det ju inte förbjudet att fria och flörta med gubben…..
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God förmiddag! Ja här finns det nog ägg, om inte tom småfåglar snart i bona, vi har ett bo vid verandan, och ett under taknocken ( precis utanför sovrumsfönstret så det är väl sådär lagom kul kl 5 på morgonen
Önskar er alla en fin dag!
Go'Morron allihop!
Idag strålar solen helt fantastiskt! +1 än så länge men det ska stiga till +3… Gunilla, -20 är nästan omänskligt nu!
I helgen lovar de +10 där jag bor och +16 där jag jobbar - låter helt underbart!
Och det låter helt underbart med fågelsång i ottan - längtar till rödhaken kommer tillbax. Han brukar sitta utanför fönstret och sjunga hela sommarnätter, utom 1-2 timmar mitt på natten.
Majlar, det låter ju hur mysigt som helst att kunna flirta och fria till gubben varje år! :)
Tack för färgsprakande bilder! Gottar mig i dem!
Ha en skön vårfylld midveckodag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing