God morgon 25:e Mars
God morgon alla
Mmm ser gottit ut, faktiskt så fuskade jag igår och åt våfflor. Har inte tålamod att vänta, konstigt egentligen, man väntar nästan ett helt år men kan inte vänta en enda dag till.
Här skiner solen och jag lurpassar på koltrasten, den är här och äter äpplen som jag kastat ut. Det är våren det.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon!
Härligt solväder i dag också.Inga planer för dagen men det finns att göra…
Ha en härlig fredag och njut av dagen!
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Solen lyser ännu så länge men det ska visst bli snö, visar sig väl hur det blir.
Oavsett väder så ska jag ut på stan och handla och sen finns det att göa här hemma.
Ha en riktigt härlig fredag allihopa

Tittar in och önskar er en härlig fredag. Här visar tempen 17 grader, så behöver jag säga att man mår bra idag? 
Här ska vårstädas och eldas på gården i helgen, det blir så fint, så fint.
Gullregnet ( tror att den heter så, en hängbuske med gula blommor) har börjat blomma!
Ha en underbar fredag och helg!
Go'Förmiddag alla!
Det har varit hur trögt som helst att komma in här för mig idag. Men nu så.
Vilken planet bor du på, Szirius - det låter helt ljuuuvligt med din vår! Att t o m Gullregnet börjat blomma, wow! Jag har två stora Gullregnsträd, ett precis framför huset och jag bara älskar när den blommar. +17 grader…. Jag är glad att vi har +2 just nu, och på em ska temperaturen sjunka till nollgradigt… och då tar vintern sitt grepp igen och sänder ner snö är det tänkt.
Idag får det bli pappersgöra som måste tas hand om.
Ha en skön vårdag - med vårvärme såväl inombords som utomhus!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God eftermiddag!
Tänk vilken dag va? Våffeldag, lönedag, sol ute och några timmar ledigt på förmiddagen
. Var med minstan i hennes klass på morgonen och fick lite kvalitetstid med henne eftersom jag snart styr kosan mot Linköping och utbildning. Jag kommer förmodligen inte kunna vara på iFokus så mycket i helgen så jag önskar er redan nu en fantastisk weekend!!!
Szirius -det är alltså i Ungern man skulle befunnit sig idag
Majlar - jag fuskade och åt våfflorna i förrgår, livrädd att jag skulle gå miste om dem
.
Kramelikram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus