Axel/skuldra...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har börjat att stavgå snabba och långa promenader varje morgon och kväll. Det är underbart härligt och ett skönt sätt och få upp flåset på.
Men däremot så har höger axel sagt stopp nu… det känns som att jag kan ha fått nån form av inflammation… Det är svårt och gör ont att ta på sig headsetet på jobbet bla…
Finns det nån som kan skänka min stackars axel/skuldra en god tanke?? Jag försöker heala mig själv,men jag är inte jättehaj på det ännu.
Tack och kram
Stavgång är väldigt påfrestande i början för de övre ryggmusklerna…
Pausa med stavarna i bland när du går och bär dem i ena handen. Annars kan det lätt bli för mycket för de musklerna.
Massera gärna utefter ryggraden mellan skulderbladen. Det kan sitta spänningar och muskelknutor där, som kan ge sådana här besvär och problem.

Glittertind
Jag är inte heller så bra på detta men jag skickar.
Härligt med träning har börjat själv med vattengympa och har imellanåt själv träningsvärk.Men det är svårt att heala sig själv.
Kram
Jag skickar till dig Hyacinta!
Sänder en stråle av ljus och kärlek till din dig och din onda axel.
Tack alla!!
Jag skickar under dagen! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Hej hej
Skickar lite bubblor till din axel. Jag får oxå varva stavgången med "vanliga" promenader eftersom det påfrestar både axlar och skuldror i början. Speciellt om man redan har lite problem med värk i kroppen och leder…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus