Sajtadministration
På min sida går det inte att trycka på Sajtadministrationsknappen. Kommer inte ihåg om den fanns förut.
Är det något som kommer att funka senare eller är det bara en funktionsfri knapp.
Någon som vet. 
Majlar, det är en "knapp" för Sajtvärd och moderatorer. ;)
Så har jag uppfattat den i alla fall… För jag kommer bara åt den här på Healing (eftersom jag är medis här) och innehåller endast så'nt som rör sajtmodereringen. Lite 'dumt' att den syns för alla om inte alla kan använda sig av den…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Funkar inte för mig heller, testade precis. Den har funkat innan i den här nya versionen, i alla fall för mig. Men inte nu som sagt.
Fast när jag klickat på den innan har jag kommit till den sida där jag göra ändringar i min profil. Men nu går det ju under "Mina inställningar".
Har väl varit fel innan men rätt nu då.
Bra då vet jag. Tack för snabbt svar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om ni vill göra ändringar på er sida så går ni in på "Mina inställningar" och som Andina skrev så är "Sajtadministration" för värdar och Medarbetare.
Japp, ändringar i ens profil görs tydligen som tidigare under "Mina inställningar", som jag sa i #3. :-)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#6 Just precis