God Morgon 14 mars
Go'Morron alla själar! Och välkomna tillbaks från era nattliga resor, som jag hoppas varit angenäma!
Nu väntar en helt ny och orörd dag att fyllas av era drömmar och visioner!
Jag önskar er alla en härlig dag!
.

_
Universum och Moder Jord
bjuder oss att leva i balans och
harmoni. Inom oss själva, med
___varandra, med allt levande -´
__tillsammans.
Ta för dig av all den helande och kärleksfulla kraft du bjuds på. Ta emot - och ge tillbaks av tacksamhet och Kärlek.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
P.S.
ÅTERUPPSTÅNDEN
Ni har väl noterat, att Första Olästa är tillbaka?!
Jag har redan vant mig vid att scrolla - så jag har missat den funktionen flera gånger nu på morgonen, trots att jag vet att den "återuppstått"… 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Andina och alla andra som kommer lite senare.
Andina. Du är uppe före tuppen idag och bjuder på fina bilder och kloka ord! Tack!
Bra at funktionerna kommer tillbaka nu, på iFokus.
Hos mig skiner solen från en klarblå himmel, även idag. Får kika på den genom kontorsfönstret.
Ha en bra Måndag allesammans.
God morgon Andina och Gunilla och ni andra som snart tittar in.
Idag blev jag väckt av min dotters hund Mailo, hon har nyckel med sig och bara släpper in honom här hos mig innan hon åker till jobbet. Han kommer som en raket uppför trappan och hoppar rakti upp i sängen och man får en stor blöt puss innan man vet ordet av.
Han får inte vara i min säng men vem kan stoppa en hund när man sover. Och vem kan motstå en blöt puss mitt i trynet, när man är kvar i drömmarnas land.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon, grått väder idag, fattas bara lite kaffe sen är morgonen räddad då kan vädret vara som det är, kaffet gör så man blir pigg och glad XD ha nu en underbar dag min cyberspace (internet) vänner
Godmorgon alla!
Det är grått väder här också, håller med om Tobbe att lite kaffe gör gott.
Härliga bilder och levnadsord ni lagt in.
Ha en fridfull dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon, och vilka vackra ord du ger oss idag Andina.
Ja önskar alla en fin måndag! Jag hoppas att den ska gå fort, för i morgon är det röd dag här, så jag har " helg " ikväll.
I går firade vi vår 12-årsdag. Vi hade vädergudarna på vår sida och var ute i trädgården och ansade rosenbuskar hela fm.17 grader !
Sedan överraskade maken med att ha ordnat barnvakt och bokat bord på restaurang. Ni förstår kanske varför jag behåller honom år efter år 
Kramar till alla som tittar in!
#6 Fråga från en nyfiken: Vad firar ni när ni har röd dag i morgon?
god morgon
sitter på jobbet och det går sakta men säkrt framåt. Tog mig en liten paus för lite Internet nu
Ha en bra dag alla
visst är det härligt med personer som spamar majlen här med sin åsikt, känner mig som en politiker , XD ( se alltid det ljusa i allt ) där satt den passar så bra nu .
#9 Nu hänger jag inte riktigt med i vad du menar Tobbe. vadå..vem spamar din majl? Är det någon medlem på iFokus?

God morgon… eller förmiddag kanske jag ska säga!
Grått ute men underbar fågelsång.. och som dotterna sa igår: "Mamma, det luktar ute som när vi är i skogen och plockar blåbär…" Den fuktiga luften har tagit fram skogdofter
.
Gårdagen ägnades åt väninnor och fika-prat. Idag har vi grattat maken på morgonen och kvällen tillägnas träning. Något gott ska vi väl hinna fika på iaf
.
Andina- verkligen viktiga ord du plockat fram idag. Moder Jord behöver all vår kärlek just nu! Tack!
Majlar - vem kan motstå en sådan goding!!!
Kram på er
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
ja samma person som brukar skriva till oss alla , när det står samma sak i majlet kallar jag det spam XD . men får blocka personen sen när det går
67kikake heter personen orkar inte läsa genom det som skrivs ,
#12 Jaha. Du menar PM:en som han skickar. Förlåt, jag trodde någon börjat majla till dig också.
Läs inte de där PM:en. De drar bara ner på din goda energi.
oki , tack jag läser det inte då har skuggat den enb gång hoppa över stora stycken , men jag skulle inte orka läsa så mycket XD , då följer jag ditt råd läs inte .. .

# 7 vi firar Ungerns frihetsdag 

God eftermiddag alla!
Har varit hemma idag och vilat mig efter en natt när magen inte mådde bra.
Men nu sitter jag här vid datorn med en kurrande mysig katt i knät och väntar spänt på en sån där färdig matkasse som ska komma hem till mig ikväll. Har aldrig provat att beställa en sån förut så det ska bli spännande.
Majlar: Klart man vill ha en sån morgonpuss.
Nu ska jag sjunka ner i soffan en stund och vila alla mina onda muskler i ryggen. Lite varm katt och mysigt kurr kan säkert bota det mesta
.
Ha en skön kväll allihopa!
Mysig fru din gube har, Elpida! 
Tobbe & Indiania - kaffe om morgonen är morronmyyyys! :)
Tobbe, du har fått visa råd från Gunilla! :)
Grattis på er Frihetsdag! Och grattis på er 12-årsdag, Szirius! Du har en mysig man du! Men han har ju å andra sidan också en mysig fru!
+ 17 ???? !!!! åååååh…. vilken planet bor du på??? 
Korseett - Bra, tag plats och ge dig själv utrymme! Kanske lite oftare också…?
Majlar, vilken go'ing! Blöta morgonpussar från en så'n kan man ju inte tacka nej till!
Smilax - Spännande med matlådor! Jag tror jag ska beställa nå'n leverans snart igen, det var länge se'n.
Skickar lite 'healingbubblor' till dig som du kan fånga om du vill! ;) Hoppas du kryar på dig nu under kvällen!
Appropå det - jag önskar er allihop en skön och avkopplande fortsättning på kvällen!

#18 Klart jag vill ha lite healingbubblor
. Men hur fångar jag dem?
Är det bara att önska att de kommer till mig? Tack så mycket för din omtanke.
Nu har matkassen kommit i alla fall. Mycket fräsch mat var det och betydligt finare råvaror än vad jag brukar kosta på mig annars
. Ska bli spännande att prova recepten i veckan för jag brukar nog mest laga samma maträtter om och om igen.
Perfekt - ja, bara fånga dem i tanken! :) God mat hjälper nog till att pigga på dig också!