God morgon 11/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla healers.Hoppas ni får en kanondag i snön!
Själv är man hemma med vård av barn och sambo..
God morgon stblues35 och alla andra.
Äntligen Fredag! Sista arbetsdagen den här veckan för många av oss. Sedan en välförtjänt vila i ett par dagar.
Ha en bra dag!

Äntligen kom dagen jag trodde det var igår XD , va man tappar bort sig lätt , glömmer saker lite då och då kollar man här så inser man oj lömde jag det. så fick man reda på att man glömt ett möte.
Va trött man blir på sig själv… får ta igen det man missat idag . tur man gick till skolan igår. med en liten sorgsen min av att man glömt att det bara var torsdag . men nu är fredagen här. och jag stannar hemma , lika bra . räkna matte se ska jag sätta mig och meditera, slänga iväg lite healing
Godnorgon alla!
I dag är det -3 grader kallt men solen är på väg.
Önskar er alla en härlig och mysig fredag.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon alla som tittar in!
Ännu en solig dag-hurra! ( Hoppas det håller i sig över helgen,för då man jobbar kan man bara njuta genom fönstret…)
Jag blev så glad av vårt nymålade kök( varmt gul), så nu planerar jag att måla om badrummet uppe också…härlig turkost, så man kan känna medelhavet när man ligger i badet….
Ännu bara en idé, men den gör mig glad.
Önskar alla en trevlig helg också, för på helgerna lever jag datafritt!
I eftermiddag tror jag att jag ska köpa hem en tulpanbukett, minsann!
Kram
Tulpaner så vackert ,funderar på köpa .. får se om man drar till affären
Åhh vilken underbar morgon….
Här skiner solen som en liten tok. Helt underbar men livsfarlig promenad med Siri nu på morgonen. På en del ställen var det rena skridskoisen, Siri var som Bambi på hal is, tur att jag hade kopplet att hålla mig i stundtals.
Ha en underbart fin dag och var rädda om varann
Solsken här också. Men snön är kvar. Jag tror jag få gå ut med hårtork och hjälpa våren lite på traven;) Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Go'Middag i tråden!
Det är en fräsch vårdag idag, snön börjar smälta undan lite nu, jätteskönt! Solen skiner och vinden viner småfriskt mellan trädgrenarna.
Jag har tagit en vända med katten och passade på att hjälpa våren lite på traven - hackade bort lite is.
Läskigt att släntra omkring på hal is - tack och lov hade Siri ditt stöd Majlar! :)
Önskar er alla en underbar vårlik dag och ett gott veckoslut!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
I morse var det helgrått här.
Nu som genom ett trollslag är himlen klarblå! Härligt!
Härligt, Gunilla! Här strålar solen ikapp också! Och vårvindar friska sjunger… ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God middag!
Ljuvligt väder, mitt i solen plus 21,9 grader, inte illa, nu smälter snön snabbt.
Städar och fixar idag, bäst att passa på när energin finns.
Ha en riktigt fin dag och helg
gomiddag. Väntar på de sista två kunderna för dagen men sen blir det till att ta kvällen med god mat och mys i soffan. Imorgon är det fullt skubb igen
Ha en trevlig helg alla