Healern kallsvettades....
Är helt ny här så hoppas jag lägger inlägget rätt.
Har en kompis som utbildar sig inom healing och hon praktiserar på mig. Idag ner hon healde mig sa hon att hon började att kallsvettas när hon befann sig vid mitt halschakra och det höll i sig hela vägen till rotchakrat(heter det så?)
Någon som har en aning om vad det kan betyda?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej och välkommen hit CoralReefs
När man healar så kan man bli varm eller kall. Det är lite olika.
Om din kompis utbildar sig så kanske hon kan berätta det och fråga sin utbildare.

tack=)
Hon skulle höra med sin kursledare med dit ska hon inte förrän om någon dag och jag är så sjukt nyfiken!
Välkommen, jag är oxå ny.
Kan det möjligtvis vara så att du har en infektion på gång som hon svettats ut? Ibland händer det att jag går in och tar över sjukdomen, tillståndet eller känslan och hjälper till att rensa ut den.
Och om hon går på utbildning kan det vare hennes egna utrensning, svårt att veta exakt.
Mer healing åt folket

#4 hmm..ingen infektion som jag känner av eller vet om men kanske något på gång?..läskigt..
Välkommen CoralReefs, önskar jag också!
Jag kan tänka mig att hon kände av lite obalanser under healingens gång. För som Gunilla säger, så kan man uppleva både värme och kyla medan man healar.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

ok så det behöver inte vara någon infektion eller sjukdom alls utan egentligen ganska naturligt då?
Hon har healat mig 3 gånger innan och inte kännt av detta.
Jag anser att det inte behöver vara något så'nt, nej.
Det kan kanske mer handla om hennes egna kroppsliga reaktioner på healingenergierna - om hon övar och är aktiv, så sker det saker i hennes egen kropp också allt efter som hon utvecklas. Vilken balans hon själv är i just för stunden, kan också påverka hur hon uppfattar vad som sker. Kanske blir hon mer 'sensibel'?
Så tänker jag…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

aha ok =) blev nästan lite orolig jag först