Healing iFokus

Healing

Läst 735 ggr
szirius
0

Healing till makens fot

Igår kväll fick min man åka till akuten och röntga foten, efter ett olyckligt fall på basketplanen. Inget brutet, men en rejäl stukning och han har fruktansvärt ont ( han har druckit whisky inatt, vilket han hatar, för att försöka döva det värsta).

Ni är supergulliga om ni sänder kärlek tills hans vänstra fotled ( ni har hans tillåtelse).

Tack på förhand! Kyss

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så klart jag skickar! Hälsa så mycket!Kyss

[Tobbe-Rutgersson]
0

Hoppas han  blir bättre, vilket han kommer bli , jag ska försöka få tid till att sända efter plugget,.

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till din makes onda fot. Kram

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skickar till honom i kväll! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Hua, ja, att gå med stukad fot är inte kul - fy bubblan!

Så jag skickar healingbubblor till din 'gube' under dagen - och lindar om dem kring hans fot!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

szirius
0

Om han ändå kunde " gå omkring" ….ännu ligger han i sängen!

Tusen tack för alla hjälpande änglar! Kyss

[Tobbe-Rutgersson]
0

kan sända idag han inte igår, om det fortfarande behövs

szirius
0

Den värsta svullnaden har nu lagt sig, och han har börjat röra sig mellan sängen, toan och datarummetFlört.Värken är också mkt mindre.

Tusen tack till er som skickat!

[Tobbe-Rutgersson]
0

oj såg att jag skrev fel,  vill han ha mera menar jag , tappade bort mig igår . skönt att det blir bättre  ,

Andina
0

Vad skönt att foten börjar fungera lite igen! Skickar lite extra 'bubblor' under dagen igen.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing