God morgon 10:e Mars
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon, god morgon!
-10 grader nu på morgonen, men solen skiner efter nattens snöfall!
Ha en riktigt bra dag allesammans!

God morgon , idag är vädret grått och trist, men innan man ska dra sig iväg så ska man hänga ut mer fågelmat ,

God morgon! Här fortsätter solen att skina och det har varit varmt även på natten - ingen frost!
Jag och sonen har kryat på oss, han är åter i skolan idag. Maken ligger däremot och jämrar sig, jag hoppas att hans fot ska läka fort! ( se tråden om önskan om healing för makens fot).
I eftermiddag ska jag faktiskt på skönhetssalong och noppa o färga ögonbrynen. Kostar ca 30 kr att göra här, så det är det väl värt.Mysigt att lägga sig i en stol och bli lite ompysslad.På somrarna brukar jag vaxa benen där, för samma pris. Håller sig lena en hel månad!
På lördag ska jag till frisören också, oj, vad jag känner mig kvinnlig, hahaha, jag brukar inte göra såna saker särskilt ofta, men tänkte göra mig lite fin inför föreställningen.
Ha en underbar torsdag!
Jösses vad billigt! Jag var tvunget att se hur mycket det kostar på skönhetssalongen här på min ort:
Formning av bryn **140 kr
*Färgning av bryn 120 kr
Färgning av bryn inkl. formning 220 kr
Färgning av fransar *175 kr
**Färgning av fransar o plock av bryn 250 kr
Färgning av fransar o bryn inkl.
formning av bryn 320 kr
Skillnad kan man säga….

Jag VET
. Frisör och manikyr är också jättebilligt här…så "synd" att jag inte är en sån som gör sånt så ofta…
De tror mig inte då jag berättar om att jag fick betala 800 spänn för att fixa naglarna till bröllopet. Här skulle det gå på kanske 200…
Godmorgon på er
Det var en prisskillnad att snacka om
Är fortfarande berörd efter kursen igår..
Önskar er alla en fin dag i snöyran!
#5 Berätta. Vad är det för kurs och vad gjorde ni?

Godmorgon från mig i Malmö, en fin dag önskar jag er!
Andlig och medial utveckling.
Denna gång gick vi tillbaka till ett tidigare liv, och intentionen var att ta sig tillbaka till ett liv som skulle kunna ge förklaringar till varför vi är som vi är idag.
Min fråga jag ville ha svar på är varför jag har värk i detta livet. Jag kom tillbaka till ett liv på -40 talet där jag var en man i ca 30-årsåldern och jag kunde först inte förstå vart jag var. Det var mörkt och jag var smutsig och instängd med massor av andra män. Min kropp var sönderslagen och jag tittar på mina händer och under armar och jag ser att de flesta benen är brutna..
jag kunde inte förstå vart jag var, men då hör jag kursledarens röst titta var ni är se er om kring ni ser längre än just där ni befinner er. Jag svävade upp och ut ser ett järnvägsspår och dår framme en skylt över entren..Treblinka..
God morgon
Här är det blåsigt och lite av ett aprilväder. Snö och regn om vartannat.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla!
Intressant med din kurs Nillan, hoppas vi får höra mera om det.
Ha det gott alla healingvänner! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#8 Oj…du var med under andra världskriget och blev skadad.
Vad spännande att få uppleva det du upplevde i gårkväll. Förhoppningsvis kan din värk ge med sig nu när du vet att den ev. kommer från ditt tidigare liv.
Go'Morron allesammans!
Här lyser solen så mycket den bara kan! Jätteskönt. Det snöade en del igår men den var så blöt så det märks ingen skillnad idag - skönt, för jag har ingen lust att låta snöskyffeln jobba nå't mer denna vinter. Med solen direkt riktad mot sig visade termometern + 8 grader!!! :)) Tänk om det ändå vore så väl! Gissar att det är ett par-tre plusgrader i luften.
Spännande Nillan, även om det var en tuff upplevelse. Men kanske att du kan omfamna den del av dig som du mötte i helgen nu, och läka de inre sår som skapats i Treblinka. Och därmed heala din nuvarande kropp…
Vad mysigt det låter att ta hand om sig själv som du gör, Szirius. Eller, att bli ompysslad!
Ha en skön självompysslardag allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God förmiddag!
Men jösses vilka behagliga priser Szirirus - här är det ju snordyrt att fixa sådant! Vi har faktiskt några ungerska familjer som flyttat till vårat lilla samhälle för att jobba. En kvinna förlänger och målar naglarna för 300 spänn, ungefär hälften mot vad salongerna inne i stan tar. Hon är duktigt anlitad kan jag lova!
Här är det skitväder - precis som utlovat! Jag ska förgylla kvällen med lite tjejkväll och avsluta med ett Zumbapass!
Nillan, har du läst något om Resanterapi, tycker det verkar fantastiskt intressant. Det handlar ju mycket om cellminnen och varför skulle man inte kunna gå tillbaka så långt som i tidigare liv för att reda upp den situationen då, förlåta och läka sin kropp? Spännande är det iaf!
Stor kram till alla som villl ha!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#13 ja, jag såg ju var du bodde! Är det läkarfamiljer månntro? I så fall är det jag som rekryterat dem dit
. Liten värld…

#14 Mer än hälften har fått åka tillbaka eftersom det ena gjuteriet gick i konkurs där männen fick jobb… Vet faktiskt inte vad de jobbar med eller vad de är utbildade till - de som är kvar
. Vi är glada för inflyttningen i vårt lilla samhälle, det behövs barnfamiljer för att hålla igång både samhället och skolan!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag
Idag har det varit en helt underbar dag Sol och 0 gradigt ute
Ha det bra alla
kram
Allting är möjligt

God middag!
Här har solen lyst med sin frånvaro, snöblandat regn som kom i gryningen, snorhalt i morse, nu regnar det och är plus.
#5 Vilken upplevelse nillan, jobbigt. Hoppas du kan må bättre, bli av med värken när du vet varför du har den.
Kram på er och ha en fin kväll