Healing iFokus

Healing

Läst 1288 ggr
Linche
0

God morgon 9 mars!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En ljus men mulen himmel med rosa strimmor ser jag från köksfönstret. det kan bli en riktigt fin dag idag. Ljusen brinner på bordet, kaffet doftar underbart och jag sitter och lyssnar på katternas knaprande när de äter och känner fullständig frid …

Önskar er en underbar dag!

[Looseit]
0

Godmorgon! Det där låter som en helt underbar morgonstund Linche!

Här i Malmö försöker solen också ta sig fram bakom molnen. Jag ligger kvar i sängen en extra stund idag eftersom jag är ledig och trivs så bra i min stora härliga säng.

majlar
0

God morgon

Här har det lovats snö, och det håller dom nog. Ser redan små flingor dala sakta utanför fönstret.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
0

God morgon allesammans!

Hos mig är det disigt idag men solen försöker ta sig igenom.

Var rädda om varandra och ha en fin dag!Glad

[Tobbe-Rutgersson]
0

God morgon , idag ska jag försöka få mig en lugn stund  iskolan och sitta och ta det lungt.

[Looseit]
0

GunillaF: Vilken underbar videkiss!Skrattande

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon godingar!

Jag möttes av en svag vind som doftade vår och en sol som ingav hopp! Underbar tid som vi har framför oss!!!

Önskar er en frisk och skön onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

glittertind
0

Ljuvligt!

Underbara bilder!

Jag ska ta en ordentlig promenad nu!

Kram till alla som vill ha!!Flört

Glittertind

szirius
0

Önskar er alla en god morgon och en fin dag idag!

Skogshumblan
0

God förmiddag alla godingar här.

Som alltid på onsdagar är båda barnne hemma vilket är så skönt. Vi har lill-lördag och gör vad vi vill:)
Det märks att våren har kommit, plusgrader! Härligt och jag ser fram mot att få mer av den varan, mindre snö och barmark så man kan vara ute och hitta på saker igen. Snön gör det lite svårt för min lilla 15 månaders unga fröken här att ta sig fram själv. Jag längtar ut i sandlådan och inte minst skogen med dess alla vrår och lekplatser!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
0

Go'Förmiddag alla VårStrålar!

Har haft en splittrad natt och vaknade seent till slut - lite groggy fortfarande. Behöver nog en kopp kaffe till för att vakna upp på riktigt.

Härliga bilder, de lovar vååååår! Ja, lite får vi nosa på den, genom någon enstaka plusgrad på dagtid… men snön smälter inte och imorgon har de lovat snö… Undrar om det blir att motionera snöskyffeln igen då… hmm…

Ska väl snart ut en vända för att inspektera territoriet med katten. Så mysigt att höra hur småfåglarna sjunger på sina vårsånger redan.

Önskar er en ljuvlig MidVeckodag, allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Godförmiddag alla!

Det snöar ute.Jag har sovit 10 timmar i natt och det var skönt efter alla telefonsamtal och annat.

Det känns jobbigt med alla dessa olika viljor och annat men jag tar det lugnt och lever i nuet.

Önskar er alla en fin dag.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Doris
0

God eftermiddag När jag vakna var det grått ute sen snöa det Just nu är det uppehåll och +1 grad  Många vackra bilder här i trådenGlad inte länge kvar tills våren är här!

Ha en bra fortsättning på onsdagen

Kram

Allting är möjligt

Elpida
0

#11 Förstår att det måste kännas jobbigt Indiania. Glöm inte att ta en liten stund för dig själv varje dag och grunda dig själv och dina tankar så att du orkar med tiden framför dig. Du måste vara rädd om digKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

#13 Du underbara Elpida, vilken glädjestråle du är! Kyss Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "