Imponerande Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Någon som har erfarenhet av denna man som gör under med sin healing? Anlitade honom för distanshealing av min rygg som under många år efter ridfall inte läkte ut och idag är ryggen helt bra och min läkare står förvånad över att jag slipper värken och jag planerar nu ett besök i Brasilien för att uppleva denna mirakeman på plats.Enligt min läkare skulle ryggen ge mig problem för livet men icke, den läktes i takt med distanshealingen.
Någon som har någon egen erfarenhet både bra och dåliga, eller ni kanske rent av besökt Casan själva.Berätta gärna vad ni anser om John of God.
Själv är jag imponerad av honom och bara måste göra ett besök på plats och dessutom tar han inte betalt för healing däremot får man köpa renande örter för priset som vi betalar i en vanlig hälsokostbutik.Han utför andlig kirurgi helt utan bedövning och säger sig själv vara rädd för att se blod men under trance fungerar healndet utmärkt fast han skär i patienten.Man kan bara bli imponerad.

Häftigt! Jag har ingen egen erfarenhet av honom dock, men såg faktiskt ett program om honom igår (Oprah), mycket intressant…
Jag har hört talas om honom och den kraftfulla healing han gör.
Härlig läsning du bjuder oss på! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Har sett ett program på tv med honom för flera år sedan. Verkar vara en mycket andlig man. Härlig berättelse du delar med dig av.
Kram
När man får syn på så duktiga healers eller medium då funderar jag ofta om det kan vara inkarnationer av stora mästare som behövs i nutiden.Bara en tanke som slagit mig.Som under Bibelns tid fanns ju Jesus tex,nu menar jag inte att han är inkarnerad men kanske kan det vara på det viset att även dom stora som gjorde under förr kommer åter för att göra fler under för den fysiska människan att få ta del av och John of God har ju verkligen hjälpt många, både läkare och vetenskapen står som levande frågetecken inför hur han klarar av detta. Vem vet vem han vart i ett tidigare liv.Lite intressant att fundera över.
Ren spekulation från min sida men man vet aldrig, det är så typiskt mig tänker för mycket och för djupt med allt.
Ljus och kärlek till er !