Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 1965 ggr
melany
0

energier från händerna

Hej! det är så att för ett tag sedan öppnade jag upp mig helt och alla tecknen har stämt in på mig, det som jag märkt av tydligst är att jag känner av energier från mina händer, och som sagt att det är "extra fingrar" känner av energierna starkt och speciellt i högra handflatan och armen har jag haft en het brännande känsla nästan, idag känns det lite mindre men jag hittade en sida där det stod att de kunde hända..

ett medium skrev också att jag skulle utvecklas väldigt bra inom healing om jag utvecklade det sedan och att jag skulle nå flera av mina mål.. och jagkänner att jag vill utveckla det mer och mer sedan.

men hur var det för er?känner ni också av det så?i händerna?elr har ni alltid haft det så?

/ melany <3

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"

[yodhe]
0

Hej Melany!

Jag tror att det är olika för alla healers, endel upplever värme, andra kyla,..och visst kan det aktiveras spontant, det brukar ske när man är redo för att använda det….

melany
0

Hej!

Ja upplever kyla också i omgångar .. men just i den handen och armen har det varit som en het känsla. sedan är jag helt varm  om kroppen, jag som alltid var iskall förr. och vibrationer känner jag av nästan hela tiden.. men jag undrar  hur länge det kommer sitta i ?den där heta känslan elr om jag behöver balansera upp energierna i kroppen för det är väl mer där antar jag?

hur var det för er andra?berätta gärna,jag är väldigt intresserad=)

"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"

Hellas
0

Jag känner i hela min kropp att det flödar över med energi, auran utvidgas enormt mycket.

Ger jag Healing på distans strömmar healingen ut från hela mig och jag blir ömsom varm ömsom kall, allt beroende på vad mottagaren har för behov.

Ger jag healing härhemma på min massagebänk så har jag även här strömmande Healing i hela mig men som mer koncentreras ut i händerna så att det blir en mer riktad Healing.

Alla, oavsett typ av händer, kan vara fantastiska verktyg, det handlar om vad man har i sitt innersta hjärta.
Ju renare och ärligare kanal, desto bättre.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

melany
0

Ja precis:) i början blev jag chockad och visste inte vad det var jag kände men fick det bekräftat sen, nu känner jag också av energier i kroppen, som vibrationer, varma vågor i kroppen, ibland när jag fått "påhälsning" har jag kännt det jätte starkt i magen… som varma vågor, och fick veta att jag även fyller på mig själv med nya energier när jag behöver det och det var det jag kände av.

jag tycker det är helt fantastiskt det här med healing och det kommer jag absolut att utveckla :)

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är en spännande resa du är på, melany. Om du inte redan försökt, så gör det på någon nära vän eller anhörig.Glad

melany
0

Ja verkligen Gunilla,är jätte tacksam och glad att jag fått det till mig och känner att det vill jag bland annat jobba med i framtiden, allt inom själslig utveckling m.m .. känner att det finns inga gränser för hur långt man utvecklas:) jag vet att jag kan ge mig själv healing, har lite problem med magen så gör det på mig själv ibland innan jag lägger på mig, känner en het varm känla då. sen så har jag endel kristaller/stenar som hjälper ibland.. och jobbade natt på ett boende för ett tag sen.. och en kund har problem med andningen ibland så man måste ge han inhalator, och det var första gången jag jobbade natt där och hjälper inte den på natten så får man ringa natt patrullen som får komma, iaf så var ahn ganska krasslig och då la jag mina händer på honom.. (och försökte) och vet inte om det hjälpte men kändes lite så och han blev bra och han sa det själv att det kändes bättre och kunde sova sen så jag var mer än glad att jag slapp ringa:)

men som sagt det är något jag vill arbeta med i framtiden, absolut :)

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#6 Glad