Trött..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har varit trött jättelänge nu, då jag går i skolan så blir det bara värre och värre. Har alltid haft lätt i skolan men det funkar inte alls längre, jag orkar inte…. Har också känt mig deppig/nere. När jag vaknar efter att ha sovit så känns det som enn "tryck" i nacken/bakhuvudet… Vet inte om det har att göra med detta, men allt detta har kommit sedan jag försökte utveckla kommunikationen med djur. Kan det ha med detta att göra? Tror ni att healing skulle hjälpa? (Vet inte vart jag ska vända mig)
Låter som du skulle kolla upp din sköldkörtel. Bara ett tips.
Kram
.
Verkar som att jag inte kan se vad folk svarar…
Kolla med skolsköterska - om det finns.
Annars gå till läkare & kolla så att du inte har ngr brist av ngt slag - t.ex. järnbrist - eller som majlar säger - att du har ngt annat problem.
Du skall iaf undersöka orsaken hos ngn inom vården - för att finna orsaken.
Marsch pannkaka! 
----
Det är väldigt viktigt att du får i dig näring & inte käkar pasta och annan bukfylla som inte innehåller ngn näring.
/L
Känns som att jag kanske borde ha lagt upp detta påå en annan sida… Men jag tänkte att hon som masserade mig så att hon "fick känslan" trötthet, hon frågade om jag hade varit väldigt trött ett tag & ja det har jag ju. Om ni vill kan ni gärna ta bort inlägget, verkar som att jag ska vända mig till läkare med detta..
#3 Jag har meddelat de som håller på med sajterna om att vi inte kan läsa inläggen
Har själv problem med just sköldkötteln och fick diagnosen giftstruma för några år sedan.Den där kötteln kan vara boven i det mesta då den påverkar kroppens alla organ.Började med trötthet,grym trötthet samt deppiga kännslor som var helt obefogade.Slutsatsen blev utbrändhet men efter ett blodprov stog det klart att det rörde sig om giftstruma för min del.Ofta missar läkare just struma för den är så lika som trötthet och depression,man kan få en väldig ångest och inte förstå varför man känner som man gör.Jag rasade i vikt 13 kg på 3 månader och var övertygad om att jag enbart var utbränd men fick sen Levaxin och Thacapzol,fick tillbaka vikten och ångesten drog iväg samt att darrhäntheten gav med sig.
Nu finns flera olika form av struma och för mig jobbade sköldkötteln på högvarv vilket ledde till kraftig viktminskning och enom darrhänthet.Går den för sakta kan man istället gå upp i vikt,darrhäntheten vet jag inte hur det är med när den går för sakta och en del får även en kraftig svullnad på halsen samt en stirrande blick vilket jag fick men halsen slapp jag undan däremot var ögonen direkt otäcka att se under en tid.
Ska helt klart sända ljus och helande tankar till dig men ett enkelt blodprov kan avgöra om det rör sig om den lilla boven vi har i halsen,sköldkötteln är ofta orsaken till trötthet och nedstämdhet.Nu är det ju inte säkert att just du har sköldköttelproblemet men ofta har vi det och inte inser utan enbart tror på utbrändhet och trötthet men det jobbigaste av allt nedstämdheten.Gick i flera år med detta i tron om enbart utbrändhet och jag var som ett vandrande lik när jag efter många år kom i kontakt med någon som undrade om jag tagit sköldköttelprov.
Ett tipps är googla på struma och se om det kan likna det du upplever och ett enkelt stick i armen kan ge dig svar annars kan det enbart vara näringsbrist som du kan få något tillskott för.