Healing iFokus

Healing

Läst 507 ggr
aeon
0

Jag vill bli en god människa!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Jag känner att jag har hamnat så snett i mina tankar och handlingar trots att jag egentligen inte är någon elak person.

Det blir bara så fel ibland och då är det oftast för sent att rätta till.

Nu har jag bestämt mig för att gå den rätta vägen och slå bort alla negativa tankar som jag känner har en tendens att ta över.

Snälla - kan jag få en skjuts på vägen genom er healing så att jag kan vara den person som jag skulle vilja vara?

Kram <3

allhealing
0

Vilket bra första steg du har tagit genom att medvetet välja den du nu vill vara istället för att fortsätta att välja den du tidigare definierad som dig.

Fortsätt att aktivt hela tiden välja den nya definitionen av den du väljer at vara så kommer du med tiden att märka att den du tidigare var kommer att bli allt mer distanserad ifrån dig här och nu.

Dock tar det tid eftersom förändring av den här graden är att anses som allting annat än lätt att genomföra. Tappa därför inte tålamodet när ingenting tycks hända. För det händer, det är bara det att du i nuet har svårt för att ta ett steg tillbaka och verklighen observera den större förändringen som redan sker.

Lita på tiden och låt den bli din bundsförvant. Härlig inställning du har, lycka till nu.

Jag skickar över healing som jag lägger längs den väg du nu valt att gå och jag lägger det där så att du kan välja att ta emot den de närmaste två till tre veckorna på din färd.

Glad

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lycka till aeon. Att du börjat tänka i de banor du gör, är ett steg i rätt riktning. Styrketankar går till dig!