Healing iFokus

Healing

Läst 651 ggr
Amplified
0

Behöver healing...

Hej svejs.. Har gått hos både neurolog och psykolog under ett antal månader med anledning av mentala besvär som jag haft sen i sommras. Går dock välldigt trögt. Jag undar om det finns någon här som kan 'känna av' ifall det ligger fysiska problem bakom? Jag är yr, går omkring i ett ständigt mentalt töcken. Brukade kunna 'känna' min egen enegrgi förut men nu känns det mest som det har frusit över och står still.

Skulle vara oändligt tacksam om nån med tid och ork kunde skicka lite extra energi för jag har själv inte så mycket av en varan just nu   :(

allhealing
0

Hej Amplified,

precs som du skriver. Det finns bakomliggande orsaker till varför du mår som du mår.

Det jag kan observera är att du krupit in i en kokong och utanpå den kokongen byggt en labyrint och utan på den lagt utterligare en kokong som du kan gömma dig inuti. Utan på detta lager har du sedan skapat eller dövat ner (medicingering?) ytterligare ett område och först utanför det här lagret är det möjligt för dig att kommunicera med din omgivning.

Den kommunikationen är dessutom alt annat än balanserad och byggd på hur andra personer i din omgivning lär dig att man ska kommunicera. Detta har du lärt dig antingen medvetet eller undermedvetet eller både och.

Om du vill så kan jag skicka lite extra energi till dig som hjälper dig att själv inifrån dig själv bringa klarhet i vad det är som händer och varför. Det betyder att det är du själv och ingen annan som tar fullt ansvar för din egna inre läkningsprocess.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

tin-tin68
0

Skickar lite jag med utifrån den situation du är.

Kram