IFokus stängt
Vid lunchtid i morgon stängs iFokus ner, för lansering av den nya versionen, som ni säkert läst. Jag vet inte hur länge det kommer att vara nersläkt, men ve och fasa om det blir hela helgen

Vad tänker ni hitta på att göra under tiden?
Om det fortfarande är nersläkt Lördag och Söndag så ska jag vara ute så mycket som möjligt i solskenet.
Sitta ute mot en vägg och bara njuta av livet och det medhavda kaffet.
Ha en trevlig helg om det är stängt så länge
låter bra tror verkligen att du behöver vila!!
Jag hoppas att vi kan komma in här något i alla fall! Fast idag har jag haft väldiga problem och det lär ju bli svårt åtminstone imorgon!
önskar er alla ett gott veckoslut tills vi ses!
Själv ska jag göra lite av allt det jag borde ha gjort. Visar sig solen och plusgraderna här i helgen också - ja, då ska jag njuuuta av dem så mycket jag kan!
Må så gott alla trådspinnare! Ses i ny ifokus-version!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ha det skönt Gunilla! Jag skall också vara ute så mycket som möjligt under helgen så jag hoppas på fint väder.
Annars finns det böcker att läsa eller ta en tur till Karlstad kanske.
Kram Kram 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vi skrev på samma gång Andina. Ha det gott under helgen!
Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "
#1 Jag behöver vara ute i allafall.
#2 Vi hoppas på solen då. Innesysslorna väntar så snällt så.
#3 Böcker ja. Jag har också några som ligger och väntar.
HUA! Ska jag behöva leva utan er alla över helgen? Nä…
Maken jobbar helg så jag lär inte ha några problem med sysselsättning. Barnen måste ju ses om och efter och jag har ett gäng kortläggningar att göra så jag kommer nog kunna sysselsätta mig.
Hoppas ni alla får en skön helg och att nya iFokus blir så bra som vi hoppas och trott, och lite bättre därtill
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Det strular rejält - men det går iaf att komma in på iF 
/L
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
(Ny medlem som lagt in första inlägget.)
Har försökt lägga in mitt inlägg flera gånger men hur jag än gör så blir det bara en omröstning … :( Har klickat ur flera gånger och sparat om den men det blir ändå inget bra …. Hoppas ni kan läsa den iaf. ;) Beror säkert på att allt inte är på plats efter nya versionen ..
men inne är det lugnt