God morgon 4 mars
Fredag igen och idag trotsade jag det gråtrista och klädde mig i blå kjol och tights för nu SKA det bli vår!
I kväll blir det kalas för lilla mamsen och imorgon ska vi fira svägerskan och hennes lilla son, en riktig gottehelg med andra ord. Söndagen får jag nog viga till träning då…
.
Ses vi inte fram till lunch så önskar jag er en skön helg (iFokus ska ju stänga ner under helgen för lansering av ny version - ifall ni glömt…)
Kram
På bilden är det en Hallonpannacottapaj, bland det bästa "helggodiset" vi vet!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon Elpida, nillanb och alla som kommer in.
Dagen började med ett möte direkt på morgonen. Nu ska de "vanliga" arbetsuppgifterna klaras av.
Ha det så bra och vi ses i den nya versionen av iFokus!

Skyndar in och önskar alla en god morgon och en trevlig helg!
Helgen går i kreativitetens tecken( som vanligt för mig alltså
).
Först syjunta på lördag fm, sedan måla om köket, sedan förså( paprika denna gång) .Och så ska jag hinna träna på solot - dansföreställning nästa helg
. Det är en gala som hålls för att samla in pengar, så självklart dansar jag gratis
Ha det så bra
!
Godmorgon på er!
Nillan ditt citat har jag uppskrivet i en bok, gillar det mycket.
Ha en trevlig helg på er, vi ses snart igen! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag mina vänner.
Hoppas ni alla får en skön helg och att abstinensen efter iFokus inte blir för svår
.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Go'Morron alla Vårsolar!
Vilken härlig frukost vi serveras, panacottapaj, fina ord och härliga bilder! Tack för dem!
Själv ska jag packa ner en massa tvätt och åka iväg med dem till mamma o låna tvättstugan hon har (tvättmaskin' trasig här hemma). Men först lite pappersgöra och en stund ute i vårsolen! Det är gnistrande vackert här idag igen.
Önskar er alla en härlig Fredag och en Go' Helg! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God förmiddag!
Vilka härliga bilder, tack. Här har vi plusgrader och solen håller på att bryta igenom.
Önskar er alla en riktigt härlig helg!!
Kram på er
God förmiddag allaesammans och Elpida vilken härlig helg, ha så trevligt och alla ni andra med 
Önskar alla en trevlig helg.
Ha en underbar helg alla ni?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.