Healing iFokus

Healing

Läst 4230 ggr
Indiania
0

Godmorgon 1 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu går vi in i mars månad och det dröjer nog inte så länge förrän våren är på väg.

Ha det bra i dag kära vänner! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God morgon!

Efter ett datahaveri på jobbet kom jag äntligen in här.

Jag önskar er en riktigt bra dag!

Härlig bild Indiania.Glad

korseett
0

god morgon

efter en mycket tuff dag igår hoppas jag att det lättar idag och ett problem som uppstod igår kan lösas smidigt idag. Jag har förhoppningar.

Ha en bra dag alla

tin-tin68
0

God morgon Indiania och alla andra som tittar inGlad

Som sagt en ny månad våren närmar sig. Så vacker bild där skulle jag vilja vandra.

Elpida
0

God morgon

Har haft en lugn morgon och lämnat minstan i skolan.  Ikväll ska jag på den där konserten med Japanese drummers, ser verkligen fram emot det! Har sovit som en stock fram till halv fyra i morse och kompenserade den förlorade sömnen från natten innan. Fast det hade väl inte varit stor chans att jag somnat under konserten iafGlad.

Nu ska jag vandra in i Indianias bild en stund! Ha det gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God förmiddag

Sitter här med kyliga kinder efter en promenad med Siri och bästa väninnan.  Mycket snatter idag, roligt att dryfta sina tankar om ditt och datt.

Härlig bild Indiania, snart är vi där.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
0

Go'Morron alla Vårblommor!

Ja, nu är det vårmånad! Då är det bara Vårgudarna vi kan hoppas på, att de också fattar att det faktiskt är dags för vår nu! (Hoppas alla ni som gillar vintern inte tar illa upp…) Glad

Datorhaveri är så frustrerande - och jag drabbas av det allt för ofta… Skönt, Gunilla, att det rett ut sig!

Skickar lite "lösningsbubblor" till dig, Korseett, för att det ska gå så smidigt att lösa knutarna som du hoppas!

Tin-tin68, jag tror jag gör dig sällskap på den vackra stigen! ;)

Elpida, vad spännande det låter. Jag älskar trummor och starka rytmer! Ska bli kul att få höra efteråt hur din kväll varit!

Härligt med kul snatter, Majlar! Själv är jag ännu för ovaken för att snattra… jag gillar stilla morgnar med mig själv… ;)

*V*V*V*

Önskar er allihop en helt underbar dag med många löften om Vår!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Tobbe-Rutgersson]
0

godmorgon , idag  ska jag läsa himelen på jorden , nästa bok ska bli samtal med gud, sen ska jag läsa healing från kunskapens källa  ..

det häfftiga med alla healing böcker är att jag känner igen  det som står i dom och jag har alldrig läst såna böcker innan ..

då ska man till Lund snart  igen och träffa läkarn igen  så härligt , tycker om sjukhusen , när jag ändå är nere i lund  kan jag ju gå till domkyrkan. har alltid sen jag såg kyrkan gillat  just den platsen så mkt , går gärna dit om och om igen

smilax
0

Godmorgon alla!

Eller det kanske är förmiddag för de flesta men jag hade möjlighet att sova länge idag och det var så skönt.Ska använda min lediga dag till att fortsätta städa och kanske åka till min "särbo" ikväll (vad sjutton kallar man en "pojkvän" som är 52 år?)

Hoppas också på att våren snart ger sig till känna. Vintern har varit vacker men nu räcker det för min delGlad.

Ha en härlig dag allihopa!

Andina
0

Smilax - "Min kille"? 
Alternativt som jag kallade min sambo: Min ogifte make… ?

Tobbe - det är skönt att någon gillar sjukhus. Jag har jättesvårt att vara inne på sjukhus (även fast jag vet att de är till för välmående) - det florerar så mycket tunga energier där att jag blir alldeles däckad.
Kyrkor har jag gått in i många gånger för att få en meditationsstund, dock. (Inte sjukhuskyrkan dock.) Det kan vara jättehärligt.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

[GunillaF]
0

#8 Jag tycker att "kärbo" är så fint.

Andina
0

Kärbo var ett fint namn!!! Det ska jag använda nästa gång (Flört)! Det går ju att använda till både sambo och särbo - och varför inte till en gift make också! :)

[GunillaF]
0

Flört

Skogshumblan
0

Härlig bild Indiania!

Nu kan snön gärna försvinna över natt tycker jag. Det känns att våren är på väg. Snötäcket har sjunkit ihop avsevärt. Härligt!

Hoppas ni ha & får en fortsatt fin dag alla godingar!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Tobbe-Rutgersson]
0

#9  hade tänkt kyrkan nere på stan ,  domkyrkan  , jag förstår att många anser att sjukhus är jobbiga , visa ställen på sjukhusen kan var mkt jobbiga , kommer ihåg när jag var på  en avdelning där man fick vara när man börjat strål , där var många energier mycket oroliga , man mådde inte så bra där ,  så fort man kom till patienthotellet så mådde man bättre.

men det häftiga var där att jag kollade i en bok om slott , och fick till mig i tankarna dena ska en släkting läsa som släkt forskar , det hjälpte han  mycket långt i släktforskningen han kom ner riktigt långt…

.

sen man läst om energier och healing så börjar jag förstå vad hunden säger , bara en tids fråga inan jag kan prata med han ..

ha det bra ,

Andina
0

Tobbe - Du pratar säkert med hunden redan - även om du inte alltid är medveten om det ;)

szirius
0

God lunch på er alla!

Jag har haft en stressig fm, utan ens en vattenpaus, så nu har jag migrän…skicka gärna lite rosa bomull till mitt huvud, tackOskyldig

Och ute snöar det igen….det hinner inte bli vitt på marken för det är för varmt, men ändå….vi som har KROKUS blommande ute….nu fryser de väl….

Önskar er andra en bättre dag än jag har, hahahaFlört

[Tobbe-Rutgersson]
0

#15 tack ,    ska tänka mer från det sättet, varför ska man sätta krav på hur saker ska vara när dom redan är ..

ska snart ut med vovven , ska bara läsa och äta samtidigt sen får man dra ut med doggisen/doggisarna.

Andina
0

Ni vet väl, förresten, att nu i mars ska ni bada och tvätta er ofta!? Dricka söta men inte kalla drycker.

När vi kommer till vårdagjämnings-tider, 21/3-20/4 (Vädurens tecken) då ska ni ut och shoppa med män, ut på promenader med dem, ni ska 'interagera' med män! (Fri tolkning av Andina… ;) )

Glad

Allt enligt Bondepraktikan om Mars

[GunillaF]
0

Bada och tvätta mig ofta är inga bekymmer. Dricka sötsaker kan jag också stå ut med,

men….. ut med män?TystTungan uteSkrattande

Andina
0

Ja… framför allt för att inhandla varor… Skrattande Väljer man en sympatisk promenadkompis kan det ju bli lite kul oxå… ;)

korseett
0

tack för bubblorna Andina

[GunillaF]
0

#20 Får skaffa mig en karl först då… Eller gills det med sönerna?Oskyldig

Andina
0

Karl som karl duger väl… Prommisarna tar jag nog med katten! (Fast shoppingrunda med honom blir nog inge' vidare…Obestämd varken han eller jag gillar så'na.)

Söner gills säkert, Gunilla! Frågan är om de är lika intresserade av att promenera (och shoppa) med mamsen under hela mars månad som min katt är…?

(Eller så får du visualisera och affirmera till dig en karl som du kan 'interagera med' under denna månad…)

Håll till godo, Korsett! Det rasar in flera under dagen. Lycka till med alla bestyr!

smilax
0

SkrattandeKärbo lät fint. Tror min oromantiska karl skulle få spader bara om jag började kalla honom detFlört. Min karl eller min kille blir det oftast. Särbo känns lite konstigt. Önskade att vi bodde ihop för sambo är enklare att använda.

Alltså ska jag släpa runt honom i affärer i marsSkrattande, nåja han gillar att gå på loppisar så det är inte helt omöjligt. Sonen vägrar nog följa med och kattkillarna här hemma är inte helt upplagda för det heller.

Usch, jag hade tänkt städa idag men har inte börjat med något alls. Har ingen som helst inspiration för det. Vill bara ta det lugnt. Kanske skulle börja med att väcka sonen i alla fall som var ute till mitt i natten och sover fortfarandeSkrattandeObestämd

Toyan
0

God kväll!

Underbar bild Indiania, styrkekramar till korseettGlad

Ut och shoppa med män..njaa, det blir nog mest att åka med äldste sonen och handla i blandGlad

Vi har haft en gråmulen dag med snålblåst men det är äntligen den första vårmånaden, det känns härligt.

Önskar er alla en jättefin kväll!