Känslan då man ger healing
Då jag ska ge healing både på distans och vid reiki så känner jag hur varma lyckokänslor fylls i mitt bröst och hur dessa känslor pulserar och blir svagare för att tona bort. Så långt är jag med på det som händer men vid Reiki så känner jag starka stickningar i mina händer det gör nästan ont i mina hand flator och fingrar.Hur känner ni andra? Jag har läst att man ska ha fokus på området nedanför handflatan mot handleden till men där tycker jag inte att jag känner så mycket.
Jag har samma känsla som du beskriver i hjärtat. Mina handflator blir väldigt varma när jag healar.
Stickningar har jag aldrig känt

Hej hej
Vad fint det lät med lyckokänslorna i bröstet!
Upplevelsen vid healing är ju väldigt individuell, men jag känner starkt av mitt kronchakra och starka stickningar i händerna (eller ibland bara små killningar). VAR någonstans det ska kännas i handen kan jag inte se någon betydelse av
. Ibland sträcker det ju sig upp i underarmarna…
Som sagt, det är nog lite olika
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej tin-tin68!
DEt är lite olika hur jag känner, värmen i hjärtat finns alltid med och händerna brukar kännas väldigt varma, ibland kan jag känna in att någon är ledsen osv.
" Var nära naturen - var när dig själv "
#1 Det är en fantastisk känsla av värme och kärlek. Iblan så kommer stickningarna då jag förbereder mig och lägger i hop händerna och ibland då jag healar.Det jag känner då jag lägger ihop händerna är som om energin hoppar mellan händerna och fingrarna. Som om man hållit i något krampaktigt länge och ska försöka räta ut lederna.
#2 Det var något jag läste att man skulle fokusera på känslan nedanför handflatan men det är nog som du säger väldigt individuellt.Nu i helgen så gav jag healing till en arbetskamrat då hon hade ont i ryggen. Jag avslutade som jag brukar och tackade för hjälpen. Sedan gick jag ner och bytte om och när jag skulle ta tag i mina bilnycklar så stack dom mig i handen tror jag hade kvar energi i handen för det blev som en stöt.
#3 Dom känslorna får jag utanför healingen Ibland så känner jag om det har varit en bra dag eller stressig direkt då jag kliver in på avd där jag jobbar. Om någon är ledsen eller då min granne väntade sin yngsta och jag fick känslan att det snart var dags för henne jag sa då nej du det blir inget Januaribarn det här inte Någon vecka senare så kom hennes sambo och sa vad var det du kände i gentligen för nu har vi fått vår son.Men än så länge har jag inte känt så mycket då jag gett healing men där i mot så får jag ibland till mig färger eller mönster som jag inte kan tolka.Men jag hoppas att jag lär mig vad det betyder så småning om.
#4 Känner igen detta med färger och mönster, likaså att det kommer bilder ibland.
#5 Jag ska nog leta efter någon bok om färger eller mönster få se om jag hittar svar. Då jag healade en tjej så kom det upp grå färg men med ljusa streck o prickar sedan som små celler som såg ut som celler i en bikupa.Jag hade mina hänger på hennes mage ( hon har prblem med magen )Jag har ingen aning om vad detta betyder men jag förklarade för henne vad jag såg.
Indiania då jag ändå har dej på tråden säg till då du känner dig redo för att ta imot healing från mig.I kväll så ska jag på vatten gympa så jag kommer nog vara lite trött. Men sen så kan du välja när det passar dej bäst. Skicka ett medelande bara
Tack, det skall jag göra
Hör av mig!