Hur kan det här få ske?!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Titta inte om du är känslig. Jag grät hela kvällen igår. Man har lust att bli både vegetarian och slänga alla skinnskor, om djuren ska ha det så här.
Har sett på senare tid damer som haft en stickad mössa med en liten tofs av skinn på. Nu funderar man ju på om det är en liten rävs svanstipp eller en bit av en annan del av räven.
Stackar stackars små levande djur.
Detta är så fruktansvärt Majlar, djur behandlas så vidrigt i syfte för vi skall ha på oss…….Jag mår illa samtidigt som detta är en dubbelmoral…Vi köper väskor och skor i skinn och vi äter deras kött.
Vi är inte mycket bättre men att behandla djuren så illa det är så jag blir illamående.
Har en lapp i väskan med olika beteckningar så jag vet om det är konstgjord päls eller ej….
Vi måste värna om våra djur!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Usch!
Usch ja. Jag skyndade mig ner och tittade i min vinterjacka som har skinn på kragen. Jag hade tur för det var inte äkta.
Värna om djuren, jag håller med till 100%
Kram
Jag är alldeles för blödig för att kunna se filmer som jag antar att klippet är… Men jag förstår ju ändå vad det handlar om…
Att äta eller inte äta djur - det har jag inga åsikter om. Det tillhör naturen att vi äter 'varandra' och växter…
Men det som saknas - det människan saknar är respekt!!! Respekten försvann med makten… Ja, jag skäms många gånger för att jag tillhör människosläktet…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
har för en tid till baka fått i en drömm att jag ska äta massa grönsaker mindre och minder kött ,, tills man inte äter nått kött