God morgon 24:e Februari
godmorgon, vilken vacker bild helt vita träd och helt blå himel återspeglar ett stortlugn . ha det så bra alle hoppa
God morgon.
Jag mår som en prinsessa efter healingen igårkväll.
Hoppas ni andra som fick ta del av den känner att det gjort susen.
Ha en trevlig dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#1 Tack! Den bilden är av björkarna utanför mitt hus. Knäppte den för några veckor sedan.
#2 Prinsessa - jo jag tackar. Vad härligt!
God morgon!!
Vilka vackra träd klädda i rimfrost skrud,,
" Det ljusnar allt mer, för varje dag som går..
Gyllene ljus speglas i horisonten.
Livet återvänder!
Glädjen i ljuset väcker den slumrande själen inom allt levande.
Dödens vila går mot sitt slut.. En ny vår begynner."
#4 Björkar hemma på min gård.
Vacker dikt. Den andas förhoppning.
Är de hemma hos dig,, 
Tack Gunilla!!
God morgon alla
Vackra björkar i vintervitt.
Här stiger solen upp och breder ut sitt skimmer över folk och fä.
Väntar på att det ska bli lite varmt så man kan stå ute i lä.
Ojdå , det rimma visst.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
#6 Jaa, det är hemma hos mig.
#7 Du är också poetisk idag! Härligt!
Godmorgon på er!
Instämmer att björkarna hemma hos dig är fina Gunilla
Så fint ni skriver i dag Rore och majlar.
I dag blir jag borta hela dagen, det är dags för ett besök hos min farbror i Molkom och stannar till lite i Karlstad.
En ny dag gryr oändligt är vårt stora äventyr
Kram till er alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "
#9 Ha det så bra hos din farbror!
Tack Gunilla!
Det är alltid skönt att träffa honom.
" Var nära naturen - var när dig själv "

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Vilka härliga positiva vibbar det är i tråden idag! Förhoppningar och tillförsikt!
Idag fick jag en biljett i min hand, den 1 mars ska jag gå på konsert. Jag ska se Sverigepremiären av Yamoto Drummers of Japan. Jag längtar redan!
Önskar er den bästa av dagar!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#12 Vad härligt Elpida. Du kommer att få en minnesvärd kväll!
#14 Tack Mossq!

God morgon
Risk för att vara tjatig men…kallt som attan igen
men till helgen skulle visst värmen komma.
Instämmer med Elpida, vilka positiva vibbar det fanns här idag, Toppen!
Idag blir det en dag med mycke Egen Tid. Skall tillbringa större delen nere i behandlingsrummet (med mig själv). Spikmatta, meditation, tarot-läggning… en del av det som är tänkt idag 
Önskar alla en fin fin dag//Kram kram
Go'Morron allihop! Vilken härlig energi i tråden idag! Jag snyltar lite på den!
-16 grader i luften - burr - men soligt och vackert. Var ute på en kortprommis med katten nyss, båda ville vi in snabbt igen… Jag hoppas Vädergudarna lyssnar på prognoserna nu, för det ska bli mildare nu resten av veckan.
Ha en sprakande vacker februaritorsdag allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#16 Härligt! Egen tid ska man unna sig. Det är viktigt!
Glömde:
Vackra bilder!
Tänkvärda ord!
i denna tråd idag! Tack för dem!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#17 Snylta du. Det hoppas jag att alla gör!

Ja gud ja, jag snyltar på allt vad jag kan. Ju mer vi snyltar desto mer positiv energi föds det!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!!
Idag mår jag himla mycket bättre! Visst, lite huvudvärk, men inget mot vad jag haft innan i veckan!! Det var Gunillas healing och Andinas healingbubblor!! :-)
Kram på er alla!!
#22 Kram på dig Hyacinta
#22 - Skönt Hyacinta att du mår Himla mycket bättre t o m! Gratulerar till det! Gunillas healing brukar ge snabba resultat!
Jag snyltar på av den härliga energin i tråden - den gör gott! Säger som Gunilla, gör det allihop!
Hoppas ni allihop mår bra, bättre och bäst - hela dan!
God eftermiddag
Mycket vacker bild säger jag med
Här idag skiner solen men har inte kommit ut ännu. Det är -10 grader så jag ska nog snart gå ut. Ja här var det mycket trevlig stämmning så tack för att ni alla finns här
man blir på bra humör
Kramar /Dolla
Allting är möjligt
#25 Ha en skön stund ute i solen Dolla.
Jag var nyss ute och gick under lunchen. Det är superskönt i solen!
#12 .. vilken härlig vidio , drummslagen får en att komma till högrenivåer
God middag! Har lite respit nu för min kund ligger nerbäddad i ansiktsmask som ska sitta i 10 minuter. Har ytterligare en kund till idag men sen kan jag släcka ner och åka hem. Maken ska laga middag ikväll så jag slipper. Började dagen med en privat seans och det var spännande och kul. Känns bra nu överlag.
Ha en bra dag alla
#28 Fullt upp ser jag! Men vilken tur att du slipper laga maten iaf!
Ha en bra kväll!
Kan någon hjälpa mig stoppa tiden? Hoohooo vad tiden går undan. Dagen är snart över och om ett par timmar vankas en höjdpunkt i mitt liv: ju jutsun.
Hoppas ni alla får en skön kväll.
Gunilla, det är väl jag som ska tacka för att du får mig att må som en prinsessa? ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Har länge tänkt att jag ska gå till domkyrkan i Lund nästa gång jag är där och meditera, undra om man kan se något där .- funderar på att gå ner ikällaren och sätta mig på golvet vid grav platserna och känna alla energier . har vart där en gång tidigare
Go kväll alla glada….vackra träd Gunilla!
Jag såg att de protesterar i Junsele mot att de ska lägga ner tandkliniken där. Håller tummarna för att de ändrar sig ang det 
#32 Jag hoppas vi får ha den kvar.
Modern topputrustad klinik som dom tänker lägga ner, för att sedan bygga om och köpa in ny utrustning på en ort 4 mil bort. Dit tycker de att vi ska åka. Det är inte långt, men för de som inta har bil och kan köra själva blir det besvärligt.
De ska åka buss till stan, vänta på bussen till det andra samhället, gå till tandläkaren och hoppas det går snabbt för bussen går tillbaka en timme senare.
I värsta fall så får patienterna sova över på hotell!
Skolbarn och gamlingar blir det väldigt besvärligt för!
Man kan ju fundera hur dom tänker, de som sitter i makten på landstinget. Fy, det är så man kan kräkas!

God kväll på er!
Vacker bild Gunilla, tack till er alla för att ni sprider så fina energier, härligt att titta in här
Visst blir man fundersam över vad dom har huvudet till, landstings och kommunpolitiker
, har funderat många ggr och kräkas vill jag ..på dom
Ha en fin kväll allihopa
#33 Jag vet också hur den vägen är att åka, inte minst under vintern. Jag håller tummarna hårt och kämpa ni 
dra inte alla politiker över en kam bara. Ofta kan en sakfråga få många att engagera sig politiskt och det behövs fler terapeueter i politiken mina vänner. Jag hoppas också att ni får ha kvar kliniken. Är det ett tjänstemannaförslag eller politkerförslag Gunilla?
#36 Vad jag kan förstå kommer förslaget från landstinget och tjänstemän där.
då är det lättare för politker att säga nej.
#38 Förslaget är klubbat redan! Men vi kämpar ändå! Det kan gå att ändra.
ja visst gör det det. Har ni några politiker från orten eller andra som ni bjudit in för att prata med?
#40 Visst, vi har politiker från orten men det är två pensionerade politiker som är de drivande i det här. Inte de som sitter nu…